Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 Husker ikke helt, men hvem var det Kelly giftet seg med til slutt, og hva med de andre? Hvem endte opp med hvem?
Gjest marthepia Skrevet 19. juni 2006 #23 Skrevet 19. juni 2006 Jeg husker ikke hvem hun endte opp med.. Hmm..
Gjest Cosmic Girl Skrevet 19. juni 2006 #24 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har aldri sett de siste episodene, men har planlagt å få de med meg nå. Steve var jo også litt kul da. Han er jo helt glemt her i fan-klubben:) Og til Brandon; Han spilte i noen få C-filmer (har også sett david i sånne filmer), men jeg husker best da han kjørte racerbiler og brakk nakken i 2002(?). Mener å huske at det gikk bra med han, og at han er oppe og går igjen. Kelly har jeg sett i en serie på TV Norge. Og Brenda var med i Charmed før hun fikk sparken pga diva-nykker. Giftet hun seg ikke også med en kar som var utro mot henne for en annen kjendis? Husker ikke helt hvilken kjendis det var.. Donna irriterte meg alltid sånn. Hun likte jeg ALDRI. Visste dere forresten at Donna sine kjærster fikk være med på serien? Både Ray og Noah var på et tidspunkt kjærster med Donna. Men da det ble slutt, fikk de også merkelig nok sparken av Donnas pappa..
Rosenrød Skrevet 19. juni 2006 #25 Skrevet 19. juni 2006 Hmmmm, ja, Tori Spelling er vel prototypen på bortskjemt Hollywoodbarn..
Sahara Skrevet 19. juni 2006 #26 Skrevet 19. juni 2006 Og sånn som hun ser ut etter alle de plastiske operasjonene.. I begynnelsen av serien var hun jo søt, men nå ser hun bare.. rar ut!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 19. juni 2006 #27 Skrevet 19. juni 2006 Den ene puppen hennes ser helt skjev ut, mens den andre vender mot armhulen hennes. Nok et eksempel på at plastisk kirurgi ikke alltid gir bedre utseende
Gjest marthepia Skrevet 20. juni 2006 #28 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Puppene til Donna er ikke fine! Synes jeg da.. Endret 20. juni 2006 av marthepia
Gjest marthepia Skrevet 20. juni 2006 #29 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ble irritert på Kelly i dag! At hun ble irritert og nærmest kjeftet på Dylan for at han skal gifte seg. Tenkte han ikke på hvordan hun følte det osv. Drittkjerring tenkte jeg!! Hun har da Colin!! Liten, liten fan jeg
Gjest Frigg Skrevet 20. juni 2006 #30 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jeg ble irritert på Kelly i dag! At hun ble irritert og nærmest kjeftet på Dylan for at han skal gifte seg. Tenkte han ikke på hvordan hun følte det osv. Drittkjerring tenkte jeg!! Hun har da Colin!! Liten, liten fan jeg ← Bra noen setter pris på reprisene da! Personlig setter jeg pris på reprisene av Sabrina, sikkert alene om det, men det gjør ikke noe. (Selv om de to siste sesongen av Sabrina er ganske ... ) Er så moro når de tryller og sånt. Skulle ønske jeg kunne trylle sånn. Da skulle jeg tryllet bort sjefen min. Og tryllet frem ... hva som helst annet jeg ville! Endret 20. juni 2006 av Frigg
Lizzie Skrevet 20. juni 2006 #31 Skrevet 20. juni 2006 I min ungdom da Beverly Hills gikk for første gang var jeg skikkelig fan og fikk med meg stort sett alle episodene. Nå kan jeg kose meg og mimre hvis det passer seg sånn. Ja, og irritere meg litt også
Gjest marthepia Skrevet 21. juni 2006 #32 Skrevet 21. juni 2006 Bra noen setter pris på reprisene da! Personlig setter jeg pris på reprisene av Sabrina, sikkert alene om det, men det gjør ikke noe. (Selv om de to siste sesongen av Sabrina er ganske ... ) Er så moro når de tryller og sånt. Skulle ønske jeg kunne trylle sånn. Da skulle jeg tryllet bort sjefen min. Og tryllet frem ... hva som helst annet jeg ville! ← Åh..nei. Sabrine har jeg aldri likt noe særlig. Men noen må like det også
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. juni 2006 #33 Skrevet 21. juni 2006 Nei nei. Sabrina har jeg heller aldri sett underholdning i. Hun er bare irriterende. Synes nå jeg, da.. Men det er tydelig at mange liker henne, for ellers hadde vel ikke serien gått om og om og om og om og om og om og om igjen?
Gjest Frigg Skrevet 22. juni 2006 #34 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Åh..nei. Sabrine har jeg aldri likt noe særlig. Men noen må like det også ← Nei nei. Sabrina har jeg heller aldri sett underholdning i. Hun er bare irriterende. Synes nå jeg, da.. Men det er tydelig at mange liker henne, for ellers hadde vel ikke serien gått om og om og om og om og om og om og om igjen? ← Jeg skal prøve å ikke se så mye på serien, så kanskje de slutter å sende den om og om igjen. kanskje de kunne starte å vise Mad about you? Ånei, vent, vi skulle diskutere Beverly Hills, så hvordan går det nå med våre priviligerte venner? Hvor langt er de kommet nå i serien? Endret 22. juni 2006 av Frigg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå