Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Det begynte på igjen. Det var en liten stund med ally mcbeal,men nå kom beverly tilbake :) kl. 16 hver dag på tvnorge. Jeg elsker beverly hills! Jeg har sett de fleste episodene før, opptil 2 ganger, men det har ikke noe å si. Det er like bra hver gang.

Tipper at det er ikke bare meg som er beverly hills elsker her???

Endret av marthepia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også sett de fleste episodene, en veldig bra serie. Men nå som jeg har blitt over 30 begynner jeg å føle meg litt for gammel for den!!

Gjest marthepia
Skrevet

Neida! Er aldri for gammel for den :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Man KAN ikke bli for gammel for Beverly Hills 90210.

Jeg elsket det da jeg var liten, husker det gikk på tirsdager, og jeg fortet meg alltid hjem. Ble kjempeglad da jeg så det hadde begynt igjen. Har aldri fått med meg slutten, men skal prøve denne gangen. De har jo begynt ganske langt ut i serien.

Jeg er absolutt medlem i Beverly Hills fanklubben her på KG

Skrevet

Nei, man kan kanskje ikke bli for gammel for den! :)

Husker jeg hadde litt vanskelig for å bestemme meg om jeg likte Brandon eller Dylan best. Men det hadde jo Kelly også! :ler2:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg var helt klart Dylan-fan, selv om jeg synes han ble litt vel drøy etterhvert. Brandon var liksom alltid sånn snill-nerde type, som likevel var kjekk.

Men David ble jo ganske fin etterhvert.

Den store favoritten ble imidlertid NOAH, kjærsten til Donna. ÅÅÅÅHH, Noah.. Hva skjedde egentlig med han?

Og et annet spørsmål: Hva er deres vurdering av Kelly? Jeg likte henne egentlig ganske godt, men kjærsten min synes hun er det mest patetiske på jord.

Skrevet

Så veldig mye på det før, da jeg var ganske så liten. Veldig spennende og fin serie. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, har absolutt nostalgiske følelser når jeg ser det. :) Men nå irriterer det meg at det absolutt skal være så moralsk. I hver episode er det et moraliserende tema, som de smører bredt utover. Det gjør serien for min del litt usjarmerende.

Skrevet

Det er jeg enig med deg i soleil~noir, har på følelsen av at det er ganske så vanlig i amerkanske serier, nevner i fleng serier a la; Full House, Step by Step osv. De klarer jeg ikke å se på lenger pga deres moraliserende tone.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest marthepia
Skrevet

Kelly liker jeg ikke noe særlig. Som andre sier her hadde hun vanskeligheter med å velge mellom alle guttene. Vet ikke om jeg liker Dylan eller Brandon best... Hmm.. Den var vanskelig. Men Noah var kjempedeilig! :) Det må jeg si meg enig i.

Jeg bare elsker beverly hills. Gleder meg til å se det hver dag.

Flere som (nestn) er avhengige her inne?

Hva er det med Valerie da? Noen ganger er hun ei sikkelig BITCH, andre ganger kan hun være så forståelsesfull. En ganske spesiell person. NOen ganger liker jeg henne godt, andre ganger absolut ikke!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg likte bare de gamle episodene.... når de gikk på high school. da var det så koselig og problemene og intrigene var så greie. tror at ca etter at brenda sluttet så gikk det nedover... :(

Gjest Gjest
Skrevet
Kelly liker jeg ikke noe særlig. Som andre sier her hadde hun vanskeligheter med å velge mellom alle guttene. Vet ikke om jeg liker Dylan eller Brandon best...

:ler::klappe:

Gjest Gjest
Skrevet
jeg likte bare de gamle episodene.... når de gikk på high school. da var det så koselig og problemene og intrigene var så greie. tror at ca etter at brenda sluttet så gikk det nedover... :(

Helt enig! :klappe:

Det ble for mange dumme intriger og småhekser, synes ikke gjengen kledde å bli voksne ;)

Og så skjønte jeg aldri hva Donna så i dotten David.

Gjest marthepia
Skrevet
Og så skjønte jeg aldri hva Donna så i dotten David.

David var da søt :)

Gjest Embla s
Skrevet

David var definitivt søt ja. Og etterhvert blir han den desiderte kjekkeste og mest sympatiske! Dylan og Brandon... uff. Dylan er jo bare destruktiv og ødelagt og Brandon er altfor endimensjonalt prektig og ekkel. Nei, David - han var flott og passe svart/hvit!

Av jentene syns jeg Brenda var så tragisk og sur. :ler:

Hm, tror jeg må snike meg til å mimre litt på TVN om ettermiddagene i sommer!

Skrevet

Hun var søt hun som var sammen med Steve, var det ikke Claire? Trodde kanskje hun ble å se i andre filmer eller TV serier, men kan ikke huske å ha sett henne etterpå.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun som spiller Clare, Kathleen Robertson har spilt i mange filmer hun. For eksempel "I am Sam", "Scary Movie 2", "Control", "Until the night" osv, osv. Hun har også vært med litt i "Law & Order". Så vet du det. :)

Skrevet
Hun som spiller Clare, Kathleen Robertson har spilt i mange filmer hun. For eksempel "I am Sam", "Scary Movie 2", "Control", "Until the night" osv, osv. Hun har også vært med litt i "Law & Order". Så vet du det. :)

Ok, da vet jeg det. Har aldri sett noen av dem, hun har vel aldri spilt i noen "store" filmer.

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg har heller ikke lagt merke til Claire i andre filmer. Men hva med brandon? Kan ikke huske å ha sett han heller. Det er vel Brenda jeg har sett mest.

Skrevet

Har det begynt igjen på TV Norge? Var ikke helt avhengig, men husker at jeg så det av og til før. Jeg syntes at Brandon var søt da, nå synes jeg nok at Dylan er kjekkest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...