Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært lærling i 4 mnd. og sluttet fordi jeg ville gå allmenn påbygg, litt av grunnen var også at jeg mistrivdes fordi jeg ikke fikk de utfordringene jeg ønsket (liten plass- liten salong, dårlig opplæring). Jeg avsluttet jo frivillig, og vet at jeg da mistet retten til læreplass. Men jeg mistrivdes jo....? Jeg kunne ikke gå på jobb å tenke at eg skulle ønske eg var en annen plass.

Og nå tenker jeg så mye på om jeg angrer...

Vil frisørsalonger ta inn lærlinger som har vert lærling enn annen plass?

Jeg har toppkarakterer på VKII Frisør. Og skal nå ta Make-up artist utdannelse.

Jeg tenker så mye på det....,håper noen kan gi meg ærlige svar. Håper noen som jobber i frisørsalong som er frisør kan svare meg!, eller som vet noe om dette.

Kjempe takknemlig for noe svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke frisør men jeg tror det går greit jeg. Så lenge du har en god grunn. Jeg slutta som lærling etter 2 mnd og søkte andre type jobber og da var det en arbeidsgiver som spurte og gravde om hvorfor jeg hadde slutta på den måten jeg gjorde (sa opp med øyeblikkelig virkning på grunn av mistrivsel) Men jeg fikk meg da jobb! Det er jo bare å søke det! Det verste du kan få er nei ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar...!det hjelper meg i en litt positiv tankeretning iallefall!

Det er en feil i teksten min der oppe, jeg mener VKI og ikke VKII...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...