Gjest Hege Jeanette Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg og min kjære har reservert en uke til Terracina nå, med fin langstrakt strand(klart vann og fin sandbund ) som nr 1 på ønskelisten, samtidig som det er en del bra restauranttilbud og litt sånn.. (men trenger ikke noe vilt uteliv) De sa på reisebyrået at det var sånn og sånn, men vi kjenner ingen som har vært i nærheten der og er veldig spent på hva vi egentlig kan forvente oss=) Har du vært der? Hvordan var det?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Hei jeg var der da jeg var 17 år med familien min,og nå er jeg 23.Det var en koselig by, ikke altfor mange turister faktisk,heller italienske turister på ferie. Ikke kjempe mye å finne på der siden det er såpass lite sted, foreslår at dere tar dere en tur til nabobyen Sperlonga,der er det kjempe koselig!Også går det busser til Roma også om dere vil det(mye billigere enn sånn guidet tur). Endel festing langs stranden og inne i "sentrum" om natten, men ikke altfor mye. Ellers er det marked på torsdager ikke langt fra stranden, det er verdt et besøk!(bare å spørre noen om det,alle vet hva det er,og hvor) God tur!
Veslejenta Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Jeg var i Terracina for snart to år siden. Det største problemet der nede var søppel. Det ble ikke tømt og rundt hver container var det svære hauger og det luktet utrolig vondt. Andre jeg har pratet med som har vært der har ikke opplevd det samme, så kan hende det var streik eller noe når vi var der. Terracina har en veldig koselig gamleby, og det var der vi bodde når vi var der. Hvis du har lyst til å gå en litt lengre tur mens du er der, så er det ruiner på en topp over byen. Stranden var fin om enn litt langgrunt.
prinsessa Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Vi var i Terracina i fjor. Helt ok by, har vært mange steder i Italia og har vært i bedre byer. Vi var på dagstur til Roma og var i nabobyen Sperlonga som er myyyyyye finere. Vi var veldig uheldige med hvordan vi bodde så det var en nedtur. Hvis du vil til italia vil jeg heller anbefale den italienske rivieraen eller Taromina på Sicilia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå