Gjest Fruktfat Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 hva er det meste du/dere har brukt på en ferie? og var det verdt det? har du noen øvre grense på hvor mye du kunne tenkt deg å bruke? jeg har ingen øvre grense, og setter ferie HØYT. vi skal på ferie til høsten, og kunne brukt de pengene til mye annet, bl.a garasje, gjøre ferdig 2.etg, bil, osv. men vi velger å bruke pengene på ferie, og det er så DEILIG!
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Den dyreste ferien jeg har foretatt meg er en jorden-rundt reise, og den kom på 75 000 kr... Har også reist langt og lenge på turer som kom på 20-40 000 kr. Men "vanlige" ferier ligger på mellom 5000-15 000. Har blitt mere glad i komfort og kortere turer med årene. Alle de pengene jeg har brukt på ferie er definitivt verdt det. Jeg setter heller pris på opplevelser enn høy standard i hjemmet mitt.
Gjest Fruktfat Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Alle de pengene jeg har brukt på ferie er definitivt verdt det. Jeg setter heller pris på opplevelser enn høy standard i hjemmet mitt. ← helt enig! helst vil jeg har begge deler, men det jeg husker når jeg blir gammel er nok den måneden på ferie i 06, ikke om garasjen ble bygd i 06 eller 07.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå