Gå til innhold

Kattepensjonat!


Netten

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å ha skjønningen vår på kattepensjonat mens vi er på bryllupsreise, og lurer litt på om noen av dere har erfaringer med dette? Hva koster det sånn ca., og er det sånn at katten er inne i et bur hele tiden? Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt katten vår på pensjonat en del ganger, til vi avtalte med en nabo om å passe hverandres katter mens vi er på ferie. Det koster 150 kroner døgnet (har inntrykk av at prisene er omtrent de samme hos de fleste). Katten er i bur det meste av døgnet, men de rengjør burene hver dag og da får katten leke rundt i store rom med klatretrær og leker og de får masse kos og oppmerksomhet. Det er selvsagt varierende fra sted til sted. Det første stedet vi hadde katten var ikke bra, men det neste (som forøvrig har blitt svært godt omtalt alle steder) er vi veldig fornøyd med og katten trives der. Så jeg tror det er viktig å forhøre seg litt med andre om hvilke erfaringer de har med de forskjellige stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*

Nå bor jeg i Stavanger, og prisen pr. døgn her varierer fra 75,- til 100,-

Pensjonatet vi benytter ligger landlig til, katten har sitt eget bur inne og en egen "sluse" som fører ut til et eget bur ute. Uteburet er utstyr med klorestammer. Rengjøring skjer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Fikk nettopp vite at en kompis av mannen min kan komme hjem til oss og gi han mat + være her en stund og lufte ham for 1000,- i 14 dager, så da ordnet det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg i Stavanger, og prisen pr. døgn her varierer fra 75,- til 100,-

Pensjonatet vi benytter ligger landlig til, katten har sitt eget bur inne og en egen "sluse" som fører ut til et eget bur ute. Uteburet er utstyr med klorestammer. Rengjøring skjer hver dag.

Hei.

Hva heter kattepensjonatet du bruker i Stavanger?

Skal selv ha katten på pensjonat i 14 dager i sommer, har bestilt plass på et pensjonat, men de hadde ikke utebur.. Og vil jo selvfølgelig at pus skal ha det best mulig, så skader jo ikke å høre om de kan ha ledig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er i alle fall veldig viktig å sjekke kvaliteten på pensjonatet før du velger hvor du plasserer katten. Mamma plasserte katten sin på et kattepensjonat i 7 dager, og den fikk hverken mat eller vann der og døde kort tid etterpå. Vi trodde at dyrene hadde det bra der fordi det var en dyrlege som ble regnet for å være flink med smådyr som drev pensjonatet. Så viktig: Sjekk pensjonatet og hør gjerne med andre som har hatt dyret sitt der om deres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pusemamma

Det finnes et pensjonat på Randaberg for har utebur for katter. Heter Randaberg Dyrepensjonat. Hele familien er visst involvert og har fått gode skussmål har jeg hørt. Har vært intervju i Aftenbladet for et par år siden. Vet om en i Sandnes og like ved Kvadrat som heter Zarstø Hunde og Katte Hotell, men der har ikke kattene egne uteplass utforbi buret. Men de blir tatt ut og luftet og kost med. På Zarstø koster det kr. 100, - pr døgn. Prisen på Randaberg vet jeg ikke :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Hei.

Hva heter kattepensjonatet du bruker i Stavanger?

Skal selv ha katten på pensjonat i 14 dager i sommer, har bestilt plass på et pensjonat, men de hadde ikke utebur.. Og vil jo selvfølgelig at pus skal ha det best mulig, så skader jo ikke å høre om de kan ha ledig..

Randaberg Dyrepensjonat heter det, og ligger idyllisk til utenfor Randaberg sendtrum. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis du bor i oslo og omegn er kanskje dette ett alternativ?

www.passeriet.no

Vi skal benytte oss av dette i ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et pensjonat på Randaberg for har utebur for katter. Heter Randaberg Dyrepensjonat. Hele familien er visst involvert og har fått gode skussmål har jeg hørt. Har vært intervju i Aftenbladet for et par år siden. Vet om en i Sandnes og like ved Kvadrat som heter Zarstø Hunde og Katte Hotell, men der har ikke kattene egne uteplass utforbi buret. Men de blir tatt ut og luftet og kost med. På Zarstø koster det kr. 100, - pr døgn. Prisen på Randaberg vet jeg ikke :briller2:

Randaberg Dyrepensjonat heter det, og ligger idyllisk til utenfor Randaberg sendtrum. Anbefales!!

Tusen takk for svar! Nå slipper heldigvis pus å sitte inne hele ferien, og matmor kan reise på ferie med litt bedre samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...