Gå til innhold

Ranger de frustrerte fruer...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lynette

Bree

Gabriella

Edie

Susan

Gjest -eline-
Skrevet

Lynette og Bree (på forskjellige måter)

Edie (irriterende, men uten henne...)

Gabrielle

Susan (synes bare hun er tafatt...)

Gjest Gjest_*Anne*_*
Skrevet

Lynette

Bree

Gabrielle

Susan

Skrevet

Lynette

Bree

Susan

Gabrielle

Edie

Skrevet

Lynette

Gabrielle

Bree

Edie

Susan

Skrevet

Bree

Gabriella

Lynette

Edie

Susan

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror jeg liker hun dama til supermann best. Har ikke sett det så mye, men jeg fikk inntrykk av at hun var kulest.

Skrevet

Vanskelig siden alle er kule på sin måte og de får meg alle til og le! :)

Men Lynette er den mest "normale"

Er ikke helt enig i at hun er den tøffeste, jeg liker nok Gabrielle best hvis jeg må velge en!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

1. Lynette (syns hun er den mest realistiske, den med mest dybde - i tillegg er hun tøff og smart)

2. Susan (sikkert mest fordi jeg så på Supermann-serien da jeg var liten, i tillegg til at jeg er litt opphengt i romansen mellom henne og Mike)

3. Bree (syns hun er interessant av uforklarlige årsaker, selv om hun ikke alltid er like sympatisk)

4. Gabrielle (nja, har aldri klart å leve meg inn i hennes problemer - syns hun er underholdende nok, men ikke noe utover det)

Gjest Gjesta
Skrevet

1. Gabrielle & Lynette

2. Edie

3. Bree

4. Susan

Synes Lynette og Gabrielle er like tøffe jeg! Begge vet hva de vil ha, og går for det med alle midler. Dessuten er de rappkjefta, intelligente og morsomme.

Susan er ei dustekjerring, og Bree er for sær for meg. Liker at Bree og er en sterk kvinne, men samtidig er hun altfor psycho. Spesielt i første sesong ble jeg irritert over hennes ekstremt konservative, høyrevridde holdning og kjøpte ikke helt at hun skulle være gift med en såpass avslappet og intelligent mann som Rex. Dama er jo skrudd i hodet.

Og Edie er barnslig, men morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...