Gå til innhold

uspesifisert til syden med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

vet du at du kan betale ekstra for å være sikret at:

1. Du får eget do og bad

2. Du får ingen andre ukjente folk som skal bo på rommet ditt

?????

jeg gjør alltid det (har alltid reist uspesifisert)

Tilsammen pleier vi da å betale 400 kr hver ekstra, totalt 800 kr for meg og sambo. Sist vi var i tyrkia så var det noen ukjente som ble plassert på samme rom (det var få rom ledige og de ikke hadde betalt for å kun bo alene). Slikt er kjipt, det orndet seg etter noen dager (men då måtte de ut med ekstra penger dr nede likevel, så da kan man liksågodt betale det hjemme slik at man unngår slike kjedelige episoder). Hvis du reiser med unger blir det nok sikkert litt mindre de må betale ekstra.

På denne måten blir eneste risk at du kan havne på et dårlig hotell. Generelt føler jeg at når man betaler disse tilleggene så havner man også på bedre hoteller fordi man får ikke hotellrom av typen del bad med naboen (som jo typisk er hotell som er dårlige genrelt sett ellers og)

ifl reiseleder jeg snakket med en gang, anbefales mallorca på uspesifiserte reiser fordi hotellstandarden generelt sett er bra der slik at du som oftest vil havne på et skikkelig hotell.

jeg har alltid havnet på bra hotell ved uspesifieserte reiser. Jeg har kun hatt en uheldig episode, og det var til rhodos. Der ble alle som reiste uspesifisert satt til et hotell milevis fra rhodos by (det var ikke et turisksted, og langt fra strand). Når du fikk vite hotellet ditt påflyplassen sa de at "du skal til hotell xxx, vil du betale 500 ekstra pe pers kan du få velge hotell i rhodos by" Dette var lureri fra ende til annen. Hotellet vi og alle andre opprinnelig skulle till, fantes ikke i katalogen til ving-det var kun for å loppe alle for ekstra penger. for 95% betalte jo for å bytte hotell. Og vi fikk bagasjen vår sist av alle, og fikk kun velge mellom hotellene som var sist på lista. Gjett om jeg var irritert!

Så vær klar over at slikt kan skje. Men som sagt, ellers har jeg bare hatt +++ opplevelser ved uspes reiser. Og så er det jo likt kjekt da når man havner på et skikelig bra hotell for en billig penge.

Endret av LadyInRed
Videoannonse
Annonse
Gjest gjestidag
Skrevet
ok. det ble rhodos på oss, drar til uka.

krysser fingrer og tær for at vi får et fint hotell, men klart, vi må være forberedt på alt. hjelp.... neida, det blir nok bra.

kjekt å få tips om fine plasser! men tror ikke jeg har sett restturer dit, portugal altså.

Ving/Saga eller startour har restplasser til Portugal. kaller det enten Albufeira eller eller Algarvekysten eller faro... det siste er flyplassen... jeg reiste dit med ving og jeg vet startour har turer dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...