Gå til innhold

Truseløs i Syden

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har sett et par truseløse damer i mitt liv.. de var prostituerte. Hvis du liker å gå truseløs må du bare gjøre det, men dersom folk får et glimt av kjønnet ditt blir det ganske vulgært. Har ikke noe med janteloven å gjøre, men med anstendighet og folkeskikk.

Jepp, og jeg tror vi godt kan utelate misunnelsen som også var nevnt ovenfor.

Hvor tar de det egentlig fra, at kvinner er misunnelige så snart man har en mening om noe en annen kvinne gjør?

Hvor er logikken i at vi er misunnelige fordi en kvinne går uten truse i korte skjørt? Det er jo ikke noe som hindrer oss i å gjøre det samme?

Bortsett fra at vi muligens har litt andre tanker rundt det enn at det er "spennende".

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fatter ikke at det går ann å ha et slikt anstrengt forhold til nakenhet. Har dere komplekser av noe slag?

Om jeg hadde sett en penis mens jeg spiste hadde jeg selvsagt ikke mistet matlysten av det, og jeg er mann. Hadde heller ikke mistet matlysten om jeg så ei mus. Skjønner ikke helt hva problemet er, føler man har et veldig anstrengt forhold til nakenhet om man bryr seg så mye om dette.

OG vet dere hva?

JEG TRODDE VIRKELIG TIDEN HVOR JENTER BLE KALT BILLIGE OG HORETE FORDI DE F.EKS. GÅR NAKENE UNDER KLÆRNE ELLER BYR PÅ SEG SELV PÅ FORSKJELLIGE MÅTER, ELLER VÆRRE VAR OOOOVVEEEEERRR!

Skjerpings. Det er INGENTING som heter "billig" eller "horete".

-S-

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Da må du våkne, for slik er det idag! ville du sett inni rumpa på en annen mann mens du spiste også? Siden det ikke gjør deg noe? :ler:

jeg syns det ser billig ut med ei jente som viser fram musa si ja. whats next...

Endret av Tanita
Skrevet
Det er komisk å lese enkelte inlegg her. Jeg er selv mann, og har observert utallige truseløse jenter på sydenferie. Av språket å høre er et fåtall av disse nordboere. Er det kansje nordiske jenter som er puritanske på dette området? Ingen av de jentene har på noen måte bevisst vist seg frem. Jeg er ingen kikker, men av og til er det umulig å unngå å oppdage det. Jeg som mann misunner dere jenter for å ha den muligheten til å lufte underlivet. Det er vel få av dere som vet hva "pungsvette" er. Å gå i bukser eller skjorts uten mulighet for avlufting i varmen er et sant mareritt. Derfor tenker jeg stort sett på hvor heldig dere jenter er som har denne muligheten. Om nå en eller annen ved en tilfeldighet skulle få et glimt av herligheten så er vel det ingen katasstrofe. Sansynligheten for at han skulle være en bekjent eller at du noensinne vil treffe ham igjen er lik null. Nei, bruk den muligheten dere har i forhold til oss menn og legg tabuene til side. Norske jenter: Stå på!

Du har sett utallige truseløse jenter i syden? Jøss. Og hvis noen ser min truseløse mus i syden så må det være en mann? Dobbletjøss. Slenger inn mine to cents på at du er trådstarter...

OG vet dere hva?

JEG TRODDE VIRKELIG TIDEN HVOR JENTER BLE KALT BILLIGE OG HORETE FORDI DE F.EKS. GÅR NAKENE UNDER KLÆRNE ELLER BYR PÅ SEG SELV PÅ FORSKJELLIGE MÅTER, ELLER VÆRRE VAR OOOOVVEEEEERRR!

-S-

Enig med deg. Moralen(?) lenge leve.

Skrevet
Fatter ikke at det går ann å ha et slikt anstrengt forhold til nakenhet. Har dere komplekser av noe slag?

Om jeg hadde sett en penis mens jeg spiste hadde jeg selvsagt ikke mistet matlysten av det, og jeg er mann. Hadde heller ikke mistet matlysten om jeg så ei mus. Skjønner ikke helt hva problemet er, føler man har et veldig anstrengt forhold til nakenhet om man bryr seg så mye om dette.

OG vet dere hva?

-S-

Føler ikke at jeg har noe anstrengt forhold til nakenhet fordi om jeg ikke synes noe særlig om at andre viser fram sine kjønnsorganer på offentlig sted.

Jeg er forøvrig stolt av kroppen min, og går gjerne naken om det passer seg.

Likevel er jeg ikke interessert i å støte andre. Det er der det ligger, ikke at alle vi som uttaler oss her har et anstrengt forhold til nakenhet i seg selv.

Skrevet (endret)

Jeg går alltid uten truse, utenom når jeg mensen. Det har blitt en vane nå, så jeg går som vanlig uannset hvor jeg befinner meg! :)

Og det er faktisk deilig å gå uten undertøy! :P

Endret av Azi
Gjest Gjest
Skrevet

Bra azi =)

Nabodama, nei jeg forstår. Det er jo hyggelig av deg det da.

Men jeg mener at hvis vi ikke skal støte _noen_ så er det sannelig ikke mye vi kan ta oss til her i verden. Man kan ikke gå rundt og tenke på det hele tiden. Og da utelater jeg ekstremistiske land (Ekstremistiske i sin diskrimineringspolitikk) hvor det helt sikkert får konsekvenser om man blir sett gå truseløs, eller i det hele tatt i miniskjørt. Denne tråden startet vel egentlig med "syden" i form av europa/middelhavsområder/kanariøyene.

Og disse stedene er nokså like her hjemme på den fronten.

Hvor går grensa over hva vi kan gjøre hvis vi IKKE vil støte noen?

Skrevet
Bra azi =)

Nabodama, nei jeg forstår. Det er jo hyggelig av deg det da.

Men jeg mener at hvis vi ikke skal støte _noen_ så er det sannelig ikke mye vi kan ta oss til her i verden. Man kan ikke gå rundt og tenke på det hele tiden. Og da utelater jeg ekstremistiske land (Ekstremistiske  i sin diskrimineringspolitikk) hvor det helt sikkert får konsekvenser om man blir sett gå truseløs, eller i det hele tatt i miniskjørt. Denne tråden startet vel egentlig med "syden" i form av europa/middelhavsområder/kanariøyene.

Og disse stedene er nokså like her hjemme på den fronten.

Hvor går grensa over hva vi kan gjøre hvis vi IKKE vil støte noen?

Alle har vel sine grenser for hva de mener vil støte andre osv, dessuten er det vel litt situasjonsbetinget også.

Jeg kan f.eks godt sole meg toppløs på stranda, men jeg går likevel ikke toppløs i butikker og restauranter.

Jeg går gjerne truseløs under skjørtet, men viser ikke musa offentlig.

På en restaurant, både i "syden" og hjemme, er det folk i alle aldre. En kan godt ta hensyn til at f.eks eldre mennesker kan synes det er ubehagelig å se kjønnsorganer ved nabobordet når de skal ut og spise.

Ettersom jeg har store pupper, er jeg også litt forsiktig med dyyype utringninger på jobb, selv om jeg fint bruker det på fritiden.

Så vidt jeg kan se har dette ingenting med å moralisere, ha et anstrengt forhold til nakenhet osv å gjøre. Men heller å se an situasjonen og forholdene rundt seg. Det går faktisk an å ta litt hensyn til andre også.

Gjest Gjest
Skrevet

Nabodama, slik du skrev det siste innlegget så ser jeg ikke helt at du ble truffet av det jeg skrev? Det virker da ikke som du er helt imot dette med å gå truseløs til tider.

Men det eneste jeg sitter igjen med, er et lite spørsmålstegn angående hvordan du sitter og spiser på restaurant, må være en litt festlig stilling =)

-S-

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er skremmende hvordan dere

kommer med tildels sterke karakteristikker

av hverandre over hva jeg nærmest ser som en

bagatell. :sjenert:

Jeg kan ikke huske at jeg har sett noen truseløse damer

hverken i Norge eller i syden. Nå har jeg ikke sett

spesielt etter det heller. Men jeg har vært på

mange badestrender og observert menn og kvinners

fasinerende akrobatikk når de skal skifte fra

undertøy til badetøy og tilbake under et håndkle.

Og flere ganger har det skjedd at en sprekk i håndklet

har avslørt for et kort øyeblikk de mere private deler.

Jeg regner med at denne titten var omtrent av samme lengde

og grundighet som titten under skjørtene som diskutert tidligere.

Og selv og jeg har sett både det ene og det andre hos både

kvinner og menn, vakre og stygge, tynne og tykke, så har

jeg ennå til gode å miste appetitten både på mat og hva annet

det skulle være (ikke har jeg fått noe mere appetitt heller.)

I den grad jeg har kjent disse menneskene så har det ikke

endret mitt syn på de heller.

Ellers er jeg helt enig i at man i størst mulig grad skal respektere

kulturen der hvor man er. Det innebærer selvføgelig at man skal

kle seg og oppføre seg etter forholdene.

Når det er på det varmeste har jeg nå tenkt tanken mere enn en gang

at kvinner er heldige som kan bruke skjørt og kan slippe å gå med undertøy.

Med mindre vi er arabere, skotter eller katolske prester så har ikke

vi menn denne muligheten.

Som sagt kan jeg ikke huske at jeg har sett noen truseløse damer.

Det er også svært sjelden jeg kan se om de har undertøy

i det hele tatt (untatt kanter man kan se igjennom plagget utenpå). Så det

er vel ikke veldig vanlig at menn oppdager det hvis man går

truseløs. Og hva ville man i så tilfelle se? En liten del av midjen på siden?

En del av en rompeballe? En mindre del av noe diffust kjønnshår?

Ikke akkurat mye å rope hurra for.

Og dette med at hvis man blir observert uten truse så blir man

oppfattet som billig og villig og deretter forfulgt hjem og voldtatt.

Er det noe som helst sannsynlig realitet i det? Eller er det

bare en skrekkfantasi mot bedre vitende?

Skrevet
Nabodama, slik du skrev det siste innlegget så ser jeg ikke helt at du ble truffet av det jeg skrev? Det virker da ikke som du er helt imot dette med å gå truseløs til tider.

Men det eneste jeg sitter igjen med, er et lite spørsmålstegn angående hvordan du sitter og spiser på restaurant, må være en litt festlig stilling =)

-S-

Neida, når skjørtet er langt nok, går det så bra så ;)

Men jeg har jo aldri sagt noe annet.

Det jeg sier er jo at med korte skjørt, er det nesten umulig å skjule understellet, og DA kan dette være ubehagelig for andre.

Var det forresten meningen at jeg skulle bli truffet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...