*Emma* Skrevet 14. juni 2006 #41 Skrevet 14. juni 2006 Stygg lukt eller ← Hæ`???? Den må du nesten forklare nærmere for hva hadde lukt med det å gjøre? Vet ikke hvordan det lukter av deg - men det lukter ikke av meg *himler oppgitt m øynene*
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #42 Skrevet 14. juni 2006 Jeg gjør det for antrekkets skyld - ikke for at jeg håper noen skal få se "et lite glimt" eller hva det var...jeg vil ikke at NOEN skal titte oppi der og sørger for at ingen får det. Ble en liten lesefeil...trudde det sto avtrekkets skyld
*Emma* Skrevet 14. juni 2006 #44 Skrevet 14. juni 2006 Ble en liten lesefeil...trudde det sto avtrekkets skyld ← da forstår jeg...heldigvis to vidt forskjellige ting.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #45 Skrevet 14. juni 2006 Ble en liten lesefeil...trudde det sto avtrekkets skyld ←
Cognizance Skrevet 14. juni 2006 #46 Skrevet 14. juni 2006 Gøy med kvinner som moraliserer over hverandre. Det er ikke bare menn som holder kvinners underkuede kjønnsroller i sjakk. Hvorfor ikke la andre "hore" så mye rundt de bare vil? Dummeste er argumentet om at man ødelegger for andre norske jenters rykte i syden. Vise stellet, pfft det er jo innebygd, og godt skjult ihvertfall hvis man ikke barberer seg nedentil.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #48 Skrevet 14. juni 2006 For en gjeng snerpete, morealistiske, missunnelige kjerringer!! Janteloven kan høres i hvert ord dere skriver. Hvorfor føler dere dere så truet av at hun velger å gå slik i utlandet? Og alt dette spetakkelet om at dere skal risikere å måtte utsettes for å se skrittet hennes osv. Latterlig, latterlig og enda mer latterlig!! Stå på trådstarter!! Å skulle risikere å se en annen kvinnes kjønn i et tiendels sekund har vel ingen vondt av. Hadde jeg sett det i utlandet, eller her i landet hadde jeg bare syntes det var morsomt.
Gjest Tanita Skrevet 14. juni 2006 #49 Skrevet 14. juni 2006 Det er en annen moral i utlandet enn her i Norge. Ingen vil se kjønn ute på gata. Og ingen har vel lyst til å sitte på en barkrakk eller stol hvor andre har sittet bar...
Nabodama Skrevet 14. juni 2006 #50 Skrevet 14. juni 2006 For en gjeng snerpete, morealistiske, missunnelige kjerringer!! Janteloven kan høres i hvert ord dere skriver. Hvorfor føler dere dere så truet av at hun velger å gå slik i utlandet? Og alt dette spetakkelet om at dere skal risikere å måtte utsettes for å se skrittet hennes osv. Latterlig, latterlig og enda mer latterlig!! Stå på trådstarter!! Å skulle risikere å se en annen kvinnes kjønn i et tiendels sekund har vel ingen vondt av. Hadde jeg sett det i utlandet, eller her i landet hadde jeg bare syntes det var morsomt. ← Tenk deg selv da, hvis du så en mann "lettkledd" så man fikk en titt på stellet! Det hadde jeg syntes var morsomt! Men hadde likevel ikke satt meg på stolen etter ham....og hadde nok også blitt litt flau på hans vegne, akkurat som med denne kvinnen. Og matlysten hadde jeg mistet da også. Dessuten hadde jeg ikke likt at ungene mine så det. Ikke at de tar skade av det, men MÅ de se at voksne folk oppfører seg sånn i utlandet? En trenger ikke å prakke på andre ALT heller.
Gjest Tyr Skrevet 14. juni 2006 #51 Skrevet 14. juni 2006 Du nabodama..miste matlysten fordi du har sett stellet til en mann ? *himle med øynene og sukke oppgitt*
Nabodama Skrevet 14. juni 2006 #52 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du nabodama..miste matlysten fordi du har sett stellet til en mann ? *himle med øynene og sukke oppgitt* ← Jepp, kanskje ihvertfall. Ikke alle menn er like pene nedi der, selv om jeg i utgangspunktet er en av dem som synes en penis er vakker (Men jeg har vært innom penisatlaset en tur, og der var det jammen mange som IKKE var så pene at det gjorde noe.) En fremmed manns hårete(?) understell er vel ikke det jeg liker best å se på når jeg spiser heller. Men, ja ja. Må innrømme at det hadde vært mer interessant enn en dame med åpent understell... Endret 14. juni 2006 av Nabodama
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #53 Skrevet 15. juni 2006 Nå ser jeg at menn har blitt trukket inn også, greit det. For da vil jeg bare si at jeg har sett div ting blottlagt hos menn i offentlig sammenheng...og...HELL NO! La meg slippe å se fremmede folks kjønnsorganer når jeg er ute. Til TS- hvorfor ikke bare ta på deg en liten string-truse da, i et lett materiale? Jeg mener, hva er egentlig den store forskjellen?? Gjør hva du vil for meg, for all del, jeg bryr meg ikke om hva andre gjør. Men jeg har lurer veldig på noe: Fatter ikke hva det er med enkelte som ser "Syden"(hater forresten det ordet ; man reiser da vel til et land, m kultur, historie osv) som et "fristed" hvor man kan te seg annerledes enn man ville gjort hjemme. Er det som en slags komprimert russetid, eller? Og ja- jeg har reist veldig mye, verden rundt flere ganger. Og nope; jeg er den samme jenta som jeg er hjemme...Ikke drikker jeg mer, ikke er jeg truseløs, og ikke gjør jeg ting jeg ikke ville gjort hjemme. Hvorfor skulle jeg det?
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #54 Skrevet 15. juni 2006 (Men jeg har vært innom penisatlaset en tur, og der var det jammen mange som IKKE var så pene at det gjorde noe.) Ja og alle damer er jo så vakre der nede! Usj
aline Skrevet 15. juni 2006 #55 Skrevet 15. juni 2006 synes truseløst kan være behagelig når det er skikkelig varmt jeg, og gjør det gjerne selv, men ALDRI med skjørt som det engang er den minste mulighet for at skal avsløre at jeg er uten truse. og aldri slik at når jeg sitter så sitter jeg enten rett på stolen uten skjørtet imellom eller slik at noen kan se "inn" når jeg sitter! jeg finnes ikke interessert i at noen (andre en evt kjærste, og han får greie på det om jeg forteller det.. ) vet at jeg ikke har truse på, det er ikke noen seksuell greie for meg å gå truseløs (bortsett fra igjen med en evt kjærste... ). og jeg har samme kjøreregler i utlandet som jeg har i norge, for det at jeg ikke ønsker at fremmede skal vite noe om min truseløshet har ingenting med sjenanse å gjøre. hadde ikke dødd av ei jente i syden som jeg så var truseløs, ville nok mest flira og lurt på om hun var klar over at hun viste hele herligheten til alle og enhver... men ikke noe mer en det. det man derimot BØR være obs på, er at dersom man får tilsnakk eller ekstra oppmerksomhet fra mannfolka, så forstå at det faktisk KAN være en konsekvens dersom man tilfeldigvis går truseløs så det kan synes. jeg forstår faktisk hvorfor menn skulle kunne tro at det er lettere tilgang, når man går truseløs så det kan vises og ikke bryr seg om at andre ser om man går naken under skjørtet.
Nabodama Skrevet 15. juni 2006 #56 Skrevet 15. juni 2006 Ja og alle damer er jo så vakre der nede! Usj ← Akkurat det vet jeg ikke så mye om....men du har sikkert rett
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #57 Skrevet 15. juni 2006 Jeg driter nå vel i kvinnfolks rykte i syden og hva det lukter av barkrakker. Jeg greier ikke gå rundt naken under skjørt fordi jeg er redd for flekker, men hjemme flasher jeg meg gjerne til naboene da jeg er alene hjemme.
Gjest Varg-Menja Skrevet 15. juni 2006 #58 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er mer forsiktig med slike ting i utlandet, men kan godt finne på å gjøre det her hjemme, siden vi lever i ett veldig liberalt land. Har vært ute og reist i en del land hvor det svært viktig å passe på skjørtelengden, og ikke gå i singlet osv, for å ikke bli plaget, og er derfor forsiktig med det uansett hvor jeg reiser, annet enn i nord-europa.
Trampe Skrevet 15. juni 2006 #59 Skrevet 15. juni 2006 Er det bare jeg som tenker at man kan gi feil inntrykk av seg selv om man går truseløs? Greit nok, man skal ikke støte noen, gi noen innsyn til sitt understell eller grise til barkrakker (går det an egentlig?) men det første som slo meg er at om man skulle flashe musa eller skinka til noen, kan de ta det som en invitt. En invitt som kan bli svært vanskelig å bli kvitt... i mange kulturer der kvinner går tildekte kan et glimt av et nakent underliv være invitasjon til interesse og kanskje voldtekt. "Hun hadde jo ikke truse på, og hun viste meg det" Ja, jeg kan godt gå truseløs i syden. Har aldri gjort det, men jeg kan gjøre det. Og om kjolen flyr opp og Bellatrix får et glimt av min rumpeball bryr det meg egentlig ikke så alt for mye. Jeg kommer aldri til å bevisst la kjolen eller skjørtet gli opp, jeg kunne aldri vist meg frem på den måten. Litt fordi de rundt meg ikke akkurat har bedt om å få se rumpa mi, men mest fordi jeg er redd for hva som kunne skje om jeg gjorde det.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #60 Skrevet 15. juni 2006 Har sett et par truseløse damer i mitt liv.. de var prostituerte. Hvis du liker å gå truseløs må du bare gjøre det, men dersom folk får et glimt av kjønnet ditt blir det ganske vulgært. Har ikke noe med janteloven å gjøre, men med anstendighet og folkeskikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå