Gå til innhold

Truseløs i Syden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det hender jeg går uten truse både hjemme og i syden - hvis jeg synes antrekket blir best da. Noenganger har man ting hvor trusa vises og da syns jeg det er penere uten trusekant under. (Feks en litt trang kjole...)

Men jeg går ikke uten om det er noen som helst sjanse for at noen skal se noe....(dvs at skjørtet er kort...)og jeg gjør ingen forskjell på om jeg er hjemme eller på ferie....de "reglene" jeg har for megselv ang hva jeg føler meg vel i er de samme uansett hvor jeg er...

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Det hender jeg går uten truse både hjemme og i syden - hvis jeg synes antrekket blir best da. Noenganger har man ting hvor trusa vises og da syns jeg det er penere uten trusekant under. (Feks en litt trang kjole...)

Men jeg går ikke uten om det er noen som helst sjanse for at noen skal se noe....(dvs at skjørtet er kort...)og jeg gjør ingen forskjell på om jeg er hjemme eller på ferie....de "reglene" jeg har for megselv ang hva jeg føler meg vel i er de samme uansett hvor jeg er...

Sånn sett så er det jo helt greit å gå uten..

Gjest Tanita
Skrevet

Truseløs hjemme - ok. Truseløs utenfor huset - IKKE OK!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor i huleste ingen truse?

Håper JEG ikke må bli den som overtar barkrakken etter deg....deilig- not....

Gjest Kardemomme
Skrevet
Hvor er det du skal da?

Jeg mener du bør vise respekt for kulturen i landet du skal feriere i. Er det et muslimsk land du skal til, mener jeg du absolutt ikke bør gå truseløs og heller ikke med kort-korte skjørt.

Synes også det er respektløst av de skandinaviske jentene å løpe rundt på stranda toppløse, ikledd en liten tanga i land som Tyrkia, når andre kvinner bader i burka.

Flere steder har kulturen blitt ødelagt av turismen. Sett deg inn i kulturen og innrett deg etter den.

Enig med deg der.

Skrevet
Hvorfor i huleste ingen truse?

Håper JEG ikke må bli den som overtar barkrakken etter deg....deilig- not....

Hvordan tror du folk oppfører seg når de sitter i en bar da? Tror du at jeg setter meg ned og trer kjolen godt opp sånn at musa er nedi barkrakken eller? Når jeg setter meg ned er kjolen/skjørtet mitt i barstolen......og jeg er ikke så våt at jeg går rundt og lager flekker hverken på skjørt/kjole eller barkrakk....du kan trygt sitte der etter meg ihvertfall....

Gjest Gjest
Skrevet

Oh pleeease- slutt! Vil ikke høre om hvordan du danderer stellet ditt. :frustrert:

Gjest Misunnelig
Skrevet

Det er komisk å lese enkelte inlegg her. Jeg er selv mann, og har observert utallige truseløse jenter på sydenferie. Av språket å høre er et fåtall av disse nordboere. Er det kansje nordiske jenter som er puritanske på dette området? Ingen av de jentene har på noen måte bevisst vist seg frem. Jeg er ingen kikker, men av og til er det umulig å unngå å oppdage det. Jeg som mann misunner dere jenter for å ha den muligheten til å lufte underlivet. Det er vel få av dere som vet hva "pungsvette" er. Å gå i bukser eller skjorts uten mulighet for avlufting i varmen er et sant mareritt. Derfor tenker jeg stort sett på hvor heldig dere jenter er som har denne muligheten. Om nå en eller annen ved en tilfeldighet skulle få et glimt av herligheten så er vel det ingen katasstrofe. Sansynligheten for at han skulle være en bekjent eller at du noensinne vil treffe ham igjen er lik null. Nei, bruk den muligheten dere har i forhold til oss menn og legg tabuene til side. Norske jenter: Stå på!

Skrevet (endret)
Oh pleeease- slutt! Vil ikke høre om hvordan du danderer stellet ditt.  :frustrert:

Slutt å vær så forbanna trangsynt da.....du lager jo problemer der de ikke finnes.

:overrasket: Det var den gjesten som snakket om at det var ekkelt på barstolen som "la altfor mye i en situasjon h*n tydligvis ikke har greie på"....

Endret av *Emma*
Skrevet

Dette er, som mange andre diskusjoner her, en å problem-gjøre noe som ikke er noe problem i det hele tatt.

* Viss noen ikke vil bruke truse - la vær!

* Viss noen ikke føler seg vel ved å se på noen som ikke bruker truse - la vær å se!

* Viss noen vil bruke truse - så gjør det!

Hvorfor har dere som mål at dere skal være like og like det samme?

Skrevet (endret)

Slettet, gadd ikke dette

Endret av Nabodama
Skrevet
Dette er, som mange andre diskusjoner her, en å problem-gjøre noe som ikke er noe problem i det hele tatt.

* Viss noen ikke vil bruke truse - la vær!

* Viss noen ikke føler seg vel ved å se på noen som ikke bruker truse - la vær å se!

* Viss noen vil bruke truse - så gjør det!

Hvorfor har dere som mål at dere skal være like og like det samme?

My point exactly! :klappe:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Slettet, gadd ikke dette

Ja, men du skrev jo så mye bra! :frustrert:

Skrevet
Ja, men du skrev jo så mye bra!  :frustrert:

He he, takk...men det ble verre.

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva Nabodama hadde å si....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hun skrev blant annet at trådstarter tenkte på å gå med korte skjørt, noe som muligens vil føre til at hun sitter rett på stoler/barkrakker etc uten noe mellom. Det er ekkelt. Dessuten er det ikke hyggelig å slappe av på en café og plutselig titte inn i noens understell.

Skrevet

Det er jeg fullstendig enig i. Da vil jeg ikke "putte meg i samme kategori" som trådstarter....selvom jeg og av og til går truseløs...(kjenner forresten mange som gjør det.....hadde inntrykk av at det var helt vanlig...) De jeg kjenner gjør det som sagt aldri med korte skjørt eller i situasjoner hvor sjansen for at andre får se er der...

Jeg gjør det for antrekkets skyld - ikke for at jeg håper noen skal få se "et lite glimt" eller hva det var...jeg vil ikke at NOEN skal titte oppi der og sørger for at ingen får det.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gjør det for antrekkets skyld - ikke for at jeg håper noen skal få se "et lite glimt" eller hva det var...jeg vil ikke at NOEN skal titte oppi der og sørger for at ingen får det.

Stygg lukt eller :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...