Gå til innhold

Går dere opp i vekt under mensen?


Snurrepippen

Anbefalte innlegg

Jeg går opp nesten 2 kg..

Lurer bare på om det er gjengs rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Utrolig irriterende. Gjerne 1- 1,5 kg. Har veiing en gang i uka, men har jeg akkurat fått mensen, gidder jeg ikke gå på vekta en gang for da blir jeg bare sur. Men de er borte etter et par tre dager da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vekt, og veier meg derfor sjelden. Men jeg tror ikke jeg går opp i vekt når jeg har mensen nei. Føler meg ofter oppblåst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, jeg går opp 1-2 kg ved mensen. Men det er jo bare vann, så det plager meg ikke. Da spiser jeg heller en sjokolade ved mensen med god samvittighet og trygg forvissning om at jeg går ned et par kilo om et par dager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg innbiller meg at jeg er kjempetykk en gang i måneden. Selv om det i en 16 år har vist seg å gå over når mensen er slutt...

Har nok litt ekstra vann i kroppen og føler meg oppblåst, men ikke så mye som hodet tror

Hjernen er rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kan gå opp hele 6 kilo under mensen :frustrert:

Er vel ikke nødvendig å si at jeg føler med feit og pløsete.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier også mellom 1-2 kg mere i mens tiden...

Å si at man går opp er vel kanskje noe feil...du legger jo ikke på deg...du holder på mye vann etc ;)

Heldigvis blir det borte igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

Vet ikke, for jeg har ikke vekt, men kroppen føles definitivt mer oppblåst og de trangeste buksene får seg en fridag. Men det er jo heldigvis bare vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal

Jeg har ikke vekt, så jeg vet ikke hvor mye jeg går opp. Det føles ut som om jeg går opp 10 Kg, men jeg tror det kanskje bare er 2. Noe dritt er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke vekt, men blir ganske oppblåst og det merkes godt på klærne. Det dummeste jeg da kan gjøre er å gå på klesshopping. Har gjort det noen ganger, så har lært. Innkjøp av nye klær legges til nå kun til perioder uten mens. Tror nok også en del ligger i hodet. Uff alt vi kvinner må slite med... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ikke opp når jeg har mensen, og føler meg ikke oppblåst eller uvel heller. Glad for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mistet mensen siden jeg går på Cerazette, men med tidligere mens (og med p-piller, begge deler fører til at det blir vannsamlinger i kroppen) går jeg opp ca. 2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

går opp 2-3 kg. men spiser som en hest og skeier ut som en gal, så det er nok ikke bare vann her i kroppen nei. må jobbe for å gå ned igjen. om att og om att og om att......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har heller ikke vekt, men magen eser i alle fall opp som en luftballong, og jeg føler meg generelt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 kilo, men det er jo ikke så nøye da de forsvinner når jeg er ferdig med mensen. Føler meg oppblåst og samler vann i beina.. og det er det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...