Rioja Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 I helga var jeg på hytta og satt ute til ganske sent på kvelden, da det var så fint vær. Resultatet er minst 100 knott-bitt som holder på å gjør meg gal! :icon_mad: Jeg har prøvd Eurax, og et annet spray-middel som jeg fikk anbefalt på apoteket (-som forøvrig ikke hjelper det grann!) Euraxen hjelper bare en kort stund, så begynner det å klø igjen! Har dere kloke KG-jenter råd? - Og jeg tar gjerne i mott tips om hvordan jeg kan holde disse små blodsugerne vekk neste gang jeg skal på hytta!
Scorpina Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Leste en gang et innlegg i lokalavisa om et sånn kjerringråd mht mygg da. Vet ikke om det hjelper på knott da men.... Man skulle ta å skrelle en appelsin (eller flere) tørke skallene i stekeovn og legge disse i et tett beger m/lokk. Når man så skulle ut og nyte (!) sol og varme UTEN å bli spist opp av mygg (og knott??) skulle man bare åpne lokket til appelsinskallene. Denne lukten får visst mygga til å rygge og tenke retrett - kjapt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå