Gå til innhold

nå har mamma låst meg inne på rommet igjen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Jge måtte prøve da... og jeg klarte å si "mamma er ikke alkoholiker" ti ganger på 11-12 sekunder. :ler: SÅ det skulle vel ikke være så vanskelig å klare det på 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jge måtte prøve da... og jeg klarte å si "mamma er ikke alkoholiker" ti ganger på 11-12 sekunder. :ler: SÅ det skulle vel ikke være så vanskelig å klare det på 30?

som mamma sier: setningene skal uttales KLART og T.Y.D.E.L.I.G. Idiotdame. Har lyst til å slå henne og rive av henne trebeinet.

hun sitter i stua enda. skulle ikke forundre meg om kontantkortet og vodkaflasken er tom. ekle dame. jeg kan ikke tro jeg er datter av det krapylet der.

hva skal jeg gjore her i mens hun finner det for godt å slippe meg ut hvor hun så skal tvinge meg til å kjøpe røyk til røykebeinet hennes? jo jeg kan jo øve meg ¨på å si mamma er ikke alkoholiker ti ganger. Herregud dette er sykt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

heldig for deg catwoman. da hadde ikke du slitt hvis du ble låst inn på rommet, men jeg klarer det ikke og det er DET det handler om. :klaske:

hun har vært stille en stund. jeg hørte hun tenne røyken for 10 min siden. hvis hun SOVNER nå sover hun i flere timer. jeg har opplevd det før. blir sittendes her til i kveld jeg da. :overrasket::overrasket:

ÅH HERRE GUD!! JEG BLIR GÆRN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
:overrasket:  :overrasket:  :overrasket::hoho:

Kan du ikke starte brannvarselen? Eller sparke opp døren?

det har jeg gjort før. ;)

da hun hadde sovnet og jeg hadde sittet her i 10 timer ble jeg lei og startet den. og våknet hun? nei da. det gjorde hun ikke.

da sleit jeg. jeg satt der i 3 timer med piping i ørene før jeg fant ut at batteriet kunne taes ut. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
heldig for deg catwoman. da hadde ikke du slitt hvis du ble låst inn på rommet, men jeg klarer det ikke og det er DET det handler om. :klaske:

Takler du ikke å bo sammen med moren din bør du flytte. Det er det de fleste på din alder gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

vet noen av dere om en humorside eller en side med tidfordriv (spill?) slik at jeg får tiden til å gå??

frykter at mamma sovner nå. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
det har jeg gjort før. ;)

da sleit jeg. jeg satt der i 3 timer med piping i ørene før jeg fant ut at batteriet kunne taes ut. :rodme:

Men nå vet du det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel rope ut vinduet og få noen til å hjelpe deg??

HVIS DU VIRKELIG!!!!! VIL UT SÅ KOMMER DU DEG UT!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du kan vel rope ut vinduet og få noen til å hjelpe deg??

HVIS DU VIRKELIG!!!!! VIL UT SÅ KOMMER DU DEG UT!!!!!!!!!

JEG BOR HØYT OPP I EN DRABANTBYBLOKK. TROR DU IKKE JEG HAR PRØVD DETTE FØR?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Eller så kan duuu.... Tegne på veggene? Brette oregami? Ehm.... Skrive navnet ditt med piss på dyna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Takler du ikke å bo sammen med moren din bør du flytte. Det er det de fleste på din alder gjør.

ja men det blir LITT vanskelig akkurat nå!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...