Gå til innhold

"Jeg har fantasi på deg"

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Præhæhæhæ! Kom bare på dette. Jeg har en venninne som syns det er så vulgært å si at hun er kåt, så hun sier hun har fantasi på noen.

Jeg lurer bare på her om dette er et utbredt fenomen? Det høres ut som det er tatt rett ut av cupido jo! "Jeg har fantasi på deg. Kjør ditt glinsende lem inn i min utspredte lotusblomst"

Har DU fantasi på noen? :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bullrik
Skrevet

Det finnes vel ikke noe mer avtennede enn snerpete jenter som liksom skal framstå som så uskyldige, selv om fitta er glatt som såpe.

Skrevet

Nei, jeg er bare kåt!

Gjest Gjesta
Skrevet

eh... nei. Kan bruke "lyst på noen", men synes ikke kåt er vulgært.

Skrevet
Præhæhæhæ! Kom bare på dette. Jeg har en venninne som syns det er så vulgært å si at hun er kåt, så hun sier hun har fantasi på noen.

Jeg lurer bare på her om dette er et utbredt fenomen? Det høres ut som det er tatt rett ut av cupido jo! "Jeg har fantasi på deg. Kjør ditt glinsende lem inn i min utspredte lotusblomst"

Har DU fantasi på noen?  :klem:

Hva er så galt med det?

Skrevet

Har vel mer fantasier om noen. Å bli kåt på noen er mer situasjonsbetinget. Går ikke og er kåt på noen konstant, selv om jeg har følelser for vedkommende. Men fantasiene kan være der mer konstant.

Dårlig ordbruk i mitt hode. Og i det hodet er kåt langt fra vulgært. Da må man nok dra inn noen flere ord i samme setning.

Gjest Gjest
Skrevet
Har vel mer fantasier om noen. Å bli kåt på noen er mer situasjonsbetinget. Går ikke og er kåt på noen konstant, selv om jeg har følelser for vedkommende. Men fantasiene kan være der mer konstant.

Dårlig ordbruk i mitt hode. Og i det hodet er kåt langt fra vulgært. Da må man nok dra inn noen flere ord i samme setning.

Som jeg skulle sagt det selv!

Gjest gjest1
Skrevet

Er ikke korrekt norsk i alle fall.

Gjest Labellamia
Skrevet

Jeg trodde at når man sa fantasi om noen så fantaserte mann om ulike måter å ha sex med dem på jeg. Ellers så jeg sier jeg har lyst på han. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg trodde at når man sa fantasi om noen så fantaserte mann om ulike måter å ha sex med dem på jeg. Ellers så jeg sier jeg har lyst på han.  :sjarmor:

Enig!

Men det som ble diskutert lenger opp var vel uriktig bruk av preposisjoner - det heter vel egentlig "Jeg har fantasi om deg", og ikke "Jeg har fantasi på deg".

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det var veldig søtt, da :ler:

Skrevet
"Jeg har fantasi på deg. Kjør ditt glinsende lem inn i min utspredte lotusblomst"

:overrasket: .... :ler:

hehe - nei, jeg har enten lyst eller så har jeg ikke lyst. Og når jeg har lyst, så er jeg rett og slett kåt. Det enkle funker best. Bare se på Rema1000. :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Synes det høres like fint å spennende ut å si "jeg fantaserer om deg", som om man/han hadde sagt "jeg er kåt på deg"...

Gjest StoreSky
Skrevet

Den fantasi-greia står til stryk hos meg. Tror ikke min ex hadde forstått hva jeg mente!!

jeg sier:

-jeg vil ha deg

-jeg er kåt på deg

-kom og knull

mer raffinert..:

-jeg vil ha koooooos *sutre stemme*

men det er meg da!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hø! Tror nesten jeg hadde blitt mer smigret om noen sa til meg at jeg fantaserer om deg, enn at jeg er kåt på deg :briller2:

Gjest Gjest
Skrevet
mer raffinert..:

-jeg vil ha koooooos *sutre stemme*

Skal love deg at pikken min hadde krøpet langt opp/inn i magen hvis en jente hadde brukt den framgangsmåten på meg :overrasket:

Ikke mye rafinert!

Gjest StoreSky
Skrevet
Skal love deg at pikken min hadde krøpet langt opp/inn i magen hvis en jente hadde brukt den framgangsmåten på meg :overrasket:

Ikke mye rafinert!

:frustrert: Har du hørt om liksom sutre-stemme...? :sjarmor:

Kan jo ikke alltid si " hey få kuk a'!"

:sjenert:

Skrevet

Jeg tror jeg bare sier at jeg er kåt jeg. Eller at jeg vil ha sex. Eller visst han er et annet sted så kan jeg si at jeg fantaserer om han nå. Tror jeg :forvirret:

Ble brått usikker.

Gjest Gjest
Skrevet
Har du hørt om liksom sutre-stemme...? 

Kan jo ikke alltid si " hey få kuk a'!"

Gir meg over!

Hva er liksom sutrestemme???

Skrevet

Synes "Jeg har fantasi på deg" bare var søtt jeg :) Hehe... Men det er meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...