Gå til innhold

Hva skal du i ferien?

Malia

Anbefalte innlegg

Én uke i Sverige, ellers blir det bare jobbing fram til skolen begynner igjen i slutten av august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med to barn på 2 og 4 år blir det en tur til Mummiland i Finland. Ellers litt rundt i Sverige. Håper også å få til en Sydentur på sensommeren/høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilbringe store deler av ferien hos familie og venner i Norge. Men skal en liten tur til Danmark og Robbie Williams konsert på juli! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til danmark med min kjære. Der skal vi på bil treff (fylletur), så skal vi til tysklans. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg med min kjære i sommer!!!! :hoppe:

Om nøyaktig én måned fra i dag!! :hoppe:

Tror dette blir en bra sommer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal du da Malia?  :)

Har ikke bestemt meg enda, derfor jeg lagde denne tråden her ;) Samt at det er gøy å få litt ideer til seinere turer også, ting som man ikke tenker på selv liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Vi tar ferien kombinert med flyttinga mi: tar med bilen på ferga over til UK, skal være her i nesten 3 uker som vil bli fordelt på siste pakking av flyttelass/avslutningssermoni etc, være i London sammen med familien min (de kommer over til avslutningssermonien), titte innom Stonehenge og Oxford og deretter skal vi være en uke i Cornwall for å prøve å surfe og ellers bare kose oss før vi tar bilen og setter kursen nordover og hjem.

Resten av sommeren skal jeg nok tilbringe litt i Bergen og litt på Østlandet, blir nok en tur til Trondheim og besøke familien og en tur på hytte i Sjåk for å gå i Jotunheimen. Det siste er vel det jeg egentlig gleder meg mest til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig uspesifisert i begynnelsen av august. Til syden et sted. :mrgreen: Så kommer mine kjære foreldre hit i en uke i slutten av august, så da blir det jo litt farting rundt i Nederland. Ellers regner jeg det blir noen helgeturer (bak)på motorsykkelen også (Nederland, Belgia, Tyskland) :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Euro Disney på søndag, også reiser jeg og mannen på kjærlighetsferie til Paris i august og i september skal vi en tur til Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - Disney World er ikke bare MikkeMus.

Vi skal gifte oss her (location nr 1) ...

Lokalisasjon 1 var jo bare heeelnydelig.

klikka meg litt gjennom hva DW kunne tilby og det var ikke småtteri - egentlig bare fantasien (og lommeboka :ler: ) som stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med to barn på 2 og 4 år blir det en tur til Mummiland i Finland. Ellers litt rundt i Sverige. Håper også å få til en Sydentur på sensommeren/høsten.

Min bedre halvdel hadde også lyst til å reise til Mummiland i år, men jeg var litt i tvil mht avstand og sånn. (Derfor blir det fly til Danmark m/leiebil der nede)

Tar dere fly dit? Ferge? .....?

Hvor bestilte dere turen (operatør) og hva ligger prisene på sånn ca...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hyttetur

1 uke på politisk festival i Alicante, Spania.

1 uke på politisk leir

1 uke hos farmor og farfar

1 uke på karateleir, eventuelt bare noen dager.

Kanskje også en tur til London eller Berlin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...