Klips Skrevet 24. juni 2006 #21 Del Skrevet 24. juni 2006 India!← Hele verden! Jeg vil se kina, fordi kulturen der er veldig annerledes en kulturen her. Australia, for å se kenguruer Amerika, for å se Niagara foss, New York (shopping!), LA, Disney World← Enig i alt annet enn Kina (likte meg ikke der), men du får sett fryktelig lite av fx. India på en uke eller en helg. New York derimot forestiller jeg meg at du kan nyte ganske godt selv om du har kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 24. juni 2006 #22 Del Skrevet 24. juni 2006 Italia nærmere bestemt Roma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 24. juni 2006 #23 Del Skrevet 24. juni 2006 Cuba og/eller Brasil :D (Italia er også favoritt, men skal man få betalt reisen velger jeg et sted jeg vanligvis ikke har råd til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 24. juni 2006 #24 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg hadde også uten den minste tvil valgt New York! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. juni 2006 #25 Del Skrevet 25. juni 2006 Hva valgte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #26 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå er jo vi i den heldige situasjon at turer til Roma o.l. kan vi spandere på oss selv om vi skulle ønske det. ← Veeeeeldig heldig må jeg si, 95% av norges befolkning kan ta seg en tur dit uten at det er spesielt imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. juni 2006 #27 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jepp, det er klart jeg skrev det for å imponere, og ikke for å forklare mitt valg Jeg tenkte det var en litt ydmyk tone, jeg, å kalle det heldig, ikke så brautende liksom, men da var det altså ikke det. Endret 26. juni 2006 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå