Gjest Kardemomme Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har et lite arr fra en føflekk som jeg fjerna tidlig i vår (på brystet). Nå etter at jeg har vært ute i sola noen dager, har jeg merka at arret har hovna litt opp og blitt rødere. Burde jeg skåne arret når jeg soler meg, eller er det ufarlig at det hovner opp? Har ikke noe vondt, eller noe ubehag, det bare ser stygt ut.
tuji Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg vet ikke, men det kan vel ikke skade å ta et lite plaster over for sikkerhets skyld. Mitt føflekkarr oppfører seg ikke på denne måten.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Man skal vel drøye et års tid før man soler et arr. sist jeg ble operert fikk jeg beskjed om to år til og med
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Jeg brukte plaster på første sommeren etter at jeg fjerna to føflekker. Det er mange år siden nå, men jeg blir fortsatt rød og hoven hvis jeg er veldig lenge i sola.
Mini_me Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Fikk beskjed om å bruke hudfarget plaster tape den første sommeren etter at jeg fjernet en føflekk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå