Malia Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 de påstår at jeg må betale nærmere 1000 kr fordi jeg avbryter bindingstiden, men jeg mener jeg bestilte uten at det var bindingstid (papirene ligger trygt hjemme hos mor og far som er i syden så jeg får ikke sjekket dette på noen uker) Jeg spurte den hjelpsomme fyren på upcs bestillings telefon om det var binding, og da sa han nei, jeg VET jeg spurte om dette 2 ganger! Jeg flytter etter sommeren og dette visste jeg når jeg bestillte at jeg skulle, selvfølgelig hadde jeg ikke bestilt bredbånd med binding! noen som har bestilt upc bredbånd i januar i år uten bindingstid? æ blir førbanja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå