Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #1 Skrevet 19. mars 2002 Jeg er ei jente på 164cm som veier 63kg, jeg trenger et forings opplegg og noe som øker forbrenninga mi, hjelper eple eddikk?noen god te?? hadde vært fint med svar, er ikke slanke fikset,men vil glede meg selv med en litt sprek bikinikropp til sommern... hjepl meg da jenter:)
Polyanna Skrevet 19. mars 2002 #2 Skrevet 19. mars 2002 Vet dessverre ikke om noe mat som øker forbrenningen, men her er to andre ting som garantert hjelper: - Mer muskler (musklene står for det meste av fettforbrenningen din) - Bedre kondis En ting som skader forbrenningen: Raske blodsukkernivåendringer, som du får ved å spise mye prosessert mat: Hvitt sukker (det verste) som i brus, saft, syltetøy, godteri; hvitt mel, veldig søte frukt og bær. 12
smil Skrevet 19. mars 2002 #3 Skrevet 19. mars 2002 Hei. Vet ikke om du spurte etter te som øker forbrenningen, eller te som bare er god. Vet det finnes forbrenningste på helsekost. Tror ikke den virker, og den smaker IKKE godt. Derimot fins det massevis av gode tesorter som smaker godt. Fås kjøpt på helsekost. F. eks. Chai-te, Bengal, te med eple og kanel osv. Bengal er favoritten min. Det er en krydderte som smaker litt søtt. Så slipper du sukker. Godt med en stor kopp te mellom måltidene. Kan hjelpe mot småspising. Jeg er også 1,64 høy. Veide 65 kg for et par år siden. Nå er jeg ca 56. Vidunderkurer og slankekurer hjelper ikke. Spis nok mat. Unngå for mye fett, sukker osv. Spis gjerne knekkebrød (grovt rugknekkebrød) istedet for brød. Det metter lenger. Lykke til. Hilsen Smil
jeanie Skrevet 19. mars 2002 #4 Skrevet 19. mars 2002 Heisann Grønn Mate te Inneholder urteblader fra Brasil rik på bl. a. Kalsium, jern, magnesium, kalium og vitaminer. Jeg vet ikke om dette hjelper på fordøyelsen, men den hjelper iallefall på metthetsfølelsen.12
Netti Skrevet 20. mars 2002 #5 Skrevet 20. mars 2002 Det øker forbrenningen å spise mange måltider fremfor å spise få store måltider. Også fornuftig å redusere/sløyfe junkfood og søtsaker.12
LilleLinfrø Skrevet 20. mars 2002 #6 Skrevet 20. mars 2002 Gå deg en rask tur en times tid et par ganger for uka. Hold fordøyelsen igang og ha regelmessig og god avføring. Spis mat med fiber, som grovt brød, og yoghurt med en teskje kli og linfrø. Friske grønnsaker er også godt for kroppen. Drikk minst et par liter vann for dagen. Unngå raffinert sukker. Alt dette holder forbrenningen godt igang.
Gjest Yerba Mate Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Heisann Grønn Mate te Inneholder urteblader fra Brasil rik på bl. a. Kalsium, jern, magnesium, kalium og vitaminer. Jeg vet ikke om dette hjelper på fordøyelsen, men den hjelper iallefall på metthetsfølelsen.�12 Link til: Grønn Mate i Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå