Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lumina
Skrevet

Teite greier altså..

Samboeren min kommenterte at jeg var frakoblet på msn (det skjer altså ikke ofte..) mens vi satt med hver vår maskin...

Men jeg er ikke frakoblet! På min står det at jeg er tikobla.. Men ingen kan snakke til meg, hvis ikke jeg snakker med dem først. Og da står det der oppe at jeg er frakoblet (i snakkevinduet, hos dem)

Skrifta mi forandres omtrent annahver setning, og de lange setningene er halvparten en skrift, og halvparten en annen..

For en mongo-greie..

flere som opplever?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har faktisk aldri skjedd meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det med frakobling har jeg og en kamerat opplevd hyppig nå i flere dager, og det er mange andre som sier at de opplever det problemet med han.

Eneste som hjelper for meg er å logge av og på, og så er alt i orden i en periode.

Det kan virke som om det er når chatvinduet står ubrukt en stund det blir tull?

Skrift som endres har jeg aldri opplevd.

Skrevet

Ja!

Har trøbbel her også, folk får ikke skrevet til meg, de ser hva jeg skriver, men får ikke svart.

Har vært trøbbel med både msn og windows messenger.

Jeg fjerna msn og la den inn på nytt og da fungerte det bedre.

Skrevet

Jeg har sliti i det siste med at jeg ikke klarer og logge meg på, den bare henger seg opp hver gang jeg prøver.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Enig med overskriften, men har ikke hatt de problemene du beskriver.

Gjest Gjest
Skrevet

Det virker som om mange har problemer med MSN, ett eller annet.

Skrevet

Jeg blir også etter sigende ofte vist som avlogget, selv om jeg er på.

Gjest Ninakanin
Skrevet

:ler:

Jeg så tittel på innlegg og tenkte dette skulle være en sånn microsoft-hetsetråd, men så var det jo faktisk et reelt problem med msn :ler:

Har opplevd det samme, er helt rart!

Gjest Hufsa
Skrevet
:ler:

Jeg så tittel på innlegg og tenkte dette skulle være en sånn microsoft-hetsetråd, men så var det jo faktisk et reelt problem med msn :ler:

Har opplevd det samme, er helt rart!

:ler: Det samme tenkte jeg.. :ler: ..men har ikke hatt det problemet før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...