Gjest Jeanette Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei alle jenter! Jeg er ei dame på 28 år som lurer på om noen har erfaring med franske truser/undertøy. (vet ikke om noen felles definisjon på det, men jeg mener undertøy som er ÅPENT i skrittet o.l.) Er det utrolig harry eller er gjør det sexlivet litt mer eksotisk? Har tenkt å overraske mannen min... :blunke: Er det noen nettbutikker å anbefale også? Ja, og kan det brukes til "vanlig" også? På forhånd takk! mvh Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Det heter ikke franske truser, det heter "fransk åpning". Kan ikke hjelpe deg med hvor du får tak i det men nå har du hvertfall riktig navn. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 14. desember 2002 #3 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg har heller aldrig gået med slik undertøj, men købt alm sexy undertøj og hvis jeg har skulle overraske så har jeg undlat at ha noget på overhoved og faktisk synes jeg det er veldig behageligt men om vinteren er mammelukkerne og de lange underbukserne taget fram :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L Skrevet 17. desember 2002 #4 Del Skrevet 17. desember 2002 Prøv http://shop.webtraders.no/kondomeriet/main...category2_id=60 - her kan du handle online. L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 26. desember 2002 #5 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei!! Hadde det vært meg, så ville jeg kanskje ikke brukt truser med "fransk åpning" til hverdags. Men det avgjør du selvfølgelig selv du kan f.eks få kjøpt noen billige på kondomeriet (99,-). http://www.kondomeriet.no Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeanette Skrevet 28. desember 2002 #6 Del Skrevet 28. desember 2002 Takk for alle svar og tips! Nå har jeg bestillt 3 stykker på kondomeriet.... MEN jeg vet ikke om de ser like sexye ut på meg som på modellene på bildene. Tiden vil vise! mvh Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt 30 Skrevet 1. januar 2003 #7 Del Skrevet 1. januar 2003 hei Jeanette . vil bare som gutt si at det er veldig sexi med undertøy med fransk åpning. og ikke minst meget praktisk under skjørtet ( vippe opp og så er en i gang) *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå