Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år som er i den litt fortvilte situasjonen at jeg ikke har fått meg noe sommerjobb enda. :forvirret: Sendte rundt noen søknader rundt påsketider på jobber som kunne skaffet meg litt relevant arbeidserfaring, men fikk ingen der. Så har jeg vært opptatt med eksamen og har ikke hatt anledning til å søke mer før jeg var ferdig nå for en liten stund siden. Har vært litt rundt og spurt her jeg bor uten noe særlig hell enda (Bor på et lte sted). Så nå har jeg begynt å lete på aetat etter ledige jobber i nabobyen. Det jeg da lurer på er hvordan jeg skal søke på stillinger som er utlyst der? Jeg har ikke anledning til å møte opp sånn uten videre, men skal jeg sende en mail? Og hva skal jeg i så fall skrive?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Send en søknad på vanlig måte, gjerne mail eller evt i posten! Så skriver du kontaktinformasjonen din i søknaden. Er de interessert, greier dere helt sikkert å avtale tidspunkt for intervju o.l!

Skrevet

Anbefaling for neste års sommerjobb....send ut søknader rett etter årskiftet til steder du ønsker å jobbe. Det virket glimrende for meg.

Skrevet

Ja vil tro det å sende søknad veldig tidlig er en god ide. Min personlige erfaring er at de fleste butikker hvertfall har sine ekstrahjelper som går inn i full jobb om sommeren. Jeg er allerede begynt, og vi har ikke tatt inn nye for sommerjobb..

Er det bare for sommeren du trenger jobb, Har du prøvd aviser og lignende? de trenger kanskje bud, eller posten...

Gjest prestekrage
Skrevet

Har du bil? Sjekk med lokalavisen/ distrubisjonsfirma. Ser bla at i avisen jeg jobber (og de to andre som konsernet eier) søker sommer-vikarer bud (ikke utlyst eksternt)! Grei lønn og fri nesten hele dagen! Må tåle å stå opp tidlig, men kan jo bare sove noen timer etter jobb og så nyte HELE sommerdagen!!!!

Skrevet

Du kan også prøve på sommerjobb.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...