Gjest prestekrage Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Føler at jeg er endel innom de samme nettsidene på "favoritter" lista mi nesten hver dag... At jeg har grodd litt fast i disse... For noen nye sider og litt inspirasjon hadde det kunne vært gøy å se hvilke andre sider folk har under sine favoritter. Selv har jeg: Dagblad, VG, Aftenposten, Nettavisen, Hamar Dagblad, Kvinneguiden, Google, Gulesider, MSN, samt endel jeg bruker i jobbsammenheng...
Skravla Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 På favoritter har jeg alle morsomme og seriøse sider som har dukket opp under surfingen - og som jeg føler at jeg har noe å hente fra. Jeg har laget massevis av mapper og sortert sidene ut fra innholdet. F.eks. hobby, reiser, musikk, film, jobb, data, etc. De sidene jeg er innom hver dag ligger som egen menylinje; koblinger. Her ligger bl. a. aviser, KG, etc.
Amalie_85 Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 er mye her inne da på kg. Så er det folkevognklubben.no og vw2you.com men ja det blir mye av det samme hele tiden. Men av og til hender det jo at jeg kommer over noe nytt og
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Under favoritter har jeg: Foto.no DeviantArt The Hunger Site Ebay QXL Forbruker.no Dagbladet VG Fedrelandsvennen + endel totalt uinteressante bokmerker
Svart Katt Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har SOLs TV-guide under favoritter (nei, jeg er iiiiikke TV-slave ) Også har jeg litt studiesider, valutakalkulator, mål og vekt for vanlige matvarer + noen andre nyttige ting. I tillegg har jeg en del morsomme/spennende/rare sider jeg ramler over og som jeg aldri hadde klart å huske URL'en til. Siste jeg la til var http://www.infinitecat.com/
Gjest Skya Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har mange sider under favoritter, og jeg har ordnet de under egne mapper: nyheter, jobb, humor, forum osv. Ikke alle som blir besøkt hver dag, men de jeg bruker mest ligger på toppen. Legger stadig til sider under favoritter når jeg kommer over morsomme, spennende eller nyttige sider.
yvoesp Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Mine favoritter inneholder nettsider som jeg bruker mye. Dessuten blir det mye lagret der hvis jeg er surfer gjennom masse rart og finner noe jeg har lyst å se tilbake på senere. Daglig/ Mye brukt: Lime Wire Qxl Gule sider Kvinneguiden SBV VG Ebay Mail Nettavisen Eurofoto Finn.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå