Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Har nettopp byttet fra Diane til Loletta, så er ikke vant med disse sukkerpillene... Gjør det noe om en har forsvunnet? (har ligget i vesken min og blitt klemt ut av hylsteret sitt...)
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Nei, de har ingen virkning annet enn at det skal bli lettere å huske når du skal begynne på nytt brett. Så du kan ta det helt med ro.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 nei, det går fint, den har jo ikke noe virkning. Den er der kun for at de som bruker pillen skal ha rutinen med å ta en pille hver dag.
Murf Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Du mener en av de hvite, uten hormon i? Disse er bare ment som "huskepiller" slik at du tar en tablett hver dag for vanens skyld. Du trenger ikke ta dem. Jeg pleide bare hoppe over raden med sukkerpiller, og ikke ta noe uka med pause. Har du tatt de andre pillene riktig, er du like trygg i den uka uten hormoner. (Ok, jeg er gravid, men det er etter jeg sluttet med p-piller )
Gjest Skya Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Nei, sukkerpillene har ingen virkning. Bortsett fra å minne deg på å ta pillene videre ved at du slipper å ha et opphold fra å ta pillene, men kan ta kontinuerlig. Så så lenge du husker å starte på igjen etter å hatt et opphold der denne sukkerpillen er borte så har det ikke noe å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå