Gå til innhold

Jeg har mistet en av sukkerpillene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har nettopp byttet fra Diane til Loletta, så er ikke vant med disse sukkerpillene... Gjør det noe om en har forsvunnet? (har ligget i vesken min og blitt klemt ut av hylsteret sitt...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de har ingen virkning annet enn at det skal bli lettere å huske når du skal begynne på nytt brett. Så du kan ta det helt med ro. :)

Gjest gjest1
Skrevet

nei, det går fint, den har jo ikke noe virkning. Den er der kun for at de som bruker pillen skal ha rutinen med å ta en pille hver dag.

Skrevet

Du mener en av de hvite, uten hormon i?

Disse er bare ment som "huskepiller" slik at du tar en tablett hver dag for vanens skyld. Du trenger ikke ta dem. Jeg pleide bare hoppe over raden med sukkerpiller, og ikke ta noe uka med pause. Har du tatt de andre pillene riktig, er du like trygg i den uka uten hormoner.

(Ok, jeg er gravid, men det er etter jeg sluttet med p-piller ;) )

Skrevet

Nei, sukkerpillene har ingen virkning. Bortsett fra å minne deg på å ta pillene videre ved at du slipper å ha et opphold fra å ta pillene, men kan ta kontinuerlig. Så så lenge du husker å starte på igjen etter å hatt et opphold der denne sukkerpillen er borte så har det ikke noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...