Gå til innhold

Typisk norsk gave, hjelp!

turnips

Anbefalte innlegg

brudeskej er et forslag og er typisk norsk.

De er to skjeer som er laget av et trestykke og mellom de er det utskjærte møsntre.

HELE TINGEN ER VEL CA 1" METER LANG OG I HVER ENDE ER DET EN SKJE.

Sorry, dårlig forklaring.

Jeg vet forresten om en rosemaler som ikke er så dyr som det du beskriver, hun bor i buskerud, gi meg et pip hvis du vil ha tlf nr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom foressten på en prima gave. Hva med en "lankevott" i Selbumønster. Også votter til de to andre hendene da. Litt romantsik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brudeskej er et forslag og er typisk norsk.

De er to skjeer som er laget av et trestykke og mellom de er det utskjærte møsntre.

HELE TINGEN ER VEL CA 1" METER LANG OG I HVER ENDE ER DET EN SKJE.

Sorry, dårlig forklaring.

Jeg vet forresten om en rosemaler som ikke er så dyr som det du beskriver, hun bor i buskerud, gi meg et pip hvis du vil ha tlf nr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fruenge!!! Vil gjerne ha tlf til rosemaleren. Vet du sån ca hvor mye hun tar?

Kan du sende meg en e-mail?

Kaketine var mit første valg så jeg håper fortsatt på det men hvis vi ikke finner en billigere en så går vi for OSTEHØVLEN.

Tusen takk for mange gode tips!

Klem fra Turnips1212[ Dette Innlegg er endret av: turnips den 2002-03-21 17:02 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på Husfliden. De har mye fint, både tradisjonelt og litt mer moderne.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Her får du en tips fra en utländsk brude som skal gifte en norsk mann neste sommere. Vi fikk en fin sölv/tin osthövel for presang to år siden men har ikke bruket den. Om det er normal mat og vi har ost, bruker vi vår normal osthövel (finns i alle lander) og om det er en fin måltid, så spiser vi ikke ost. Spesielt den ost-typen hva man kan bruke den osthövel for.

Hva jeg skulle vurdere er noen fint bok om Norge/ Norsk historie/ Norsk mat/ Norsk tradisjoner.

Unskyld alle feilene med språket...

Sini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...