Gjest jente32 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Har vært plaget med kløe i ørene nå i 6 år, men har enda ikke funnet noe svar på hvorfor. Har tatt nikkelstest men den var negativ. Det begynner plutselig å stikke å klø i ørene og det danner seg væske. Noen ganger hovner jeg så mye opp at det værker helt ned i halsen og hele kjeven. Har begynt å eliminere om det kan være noen matvarer jeg ikke tåler. Sjekker nå ut vaniljesukker. Er det noen som har noe lignende?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Hm. Jeg har noe eksem jeg ikke blir kvitt, men vet ikke hva det skyldes. Kjenner også en som har mer eller mindre kronisk eksem i ørene, og legen har vel aldri funnet HELT ut av det, men kom vel fram til rosèn etter hvert, uten at noen ble noe klokere. Det kan jo være lurt å teste for matvareallergi. Bruker du q-tips? Det ville jeg anbefalt deg å slutte med i hvert fall, for huden i øret blir sikkert både klam av ørevoksen og irritert av bomullspinnen, og da skaper man grobunn for sopp og bakterier. Ellers kan kanskje problemet komme fra nesa eller halsen selv om det virker motsatt?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 takk for svaret, ja jeg bruker q-tips ofte for det klør . Det er sikkert riktig det du sier, tror jeg må kutte ut det der ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå