Gjest katti Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg skal begynne med P-plaster i dag for 1.gang.. Noen som har erfaring med det?er det bra?
Gjest mela Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Jeg synes det er kjempebra. Jeg fikk ingen bivirkninger og det er helt sikkert.
Gjest katti Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Jeg synes det er kjempebra. Jeg fikk ingen bivirkninger og det er helt sikkert. ← Får håpe det er like bra på meg da..Har gått på P-piller i mange år men ble lei. Hvor bruker du å sette plasteret?
Gjest mela Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jeg setter det bare på hofta. Bytter side hver uke, for det synes minst der.
Gjest katti Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Satt det på rumpeballen jeg nå funker sikkert det å..bare det ikke detter av...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 det er veldig greit men jeg begynte og klø og fikk sår så legen ba meg ta d av FORT.. så jeg slutta på dagen for å si det sånn
Gjest StockDama Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Har brukt plasteret i ett halvt år nå, er fornøyd med det. og slipper å tas hver dag =p
fargegla82 Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Noen som har opplevd å få (litt) større bryster etter å ha starta på p-plaster?eller er det bare ønsketenkning?",)hvilken bonus det hadde vært!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 Jeg ble veldig veldig syk etter jeg begynte på p-plasteret. Orker ikke skrive alt som skjedde her, men jeg tålte det rett og slett ikke. Merket at jeg ble svimmel og ør allerede en halvtime etter jeg satte det på første gang. Men de fleste tåler det sikkert helt fint
Gjest Catwoman Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Noen som har opplevd å få (litt) større bryster etter å ha starta på p-plaster?eller er det bare ønsketenkning?",)hvilken bonus det hadde vært! ← jepp. Jeg har fått litt større pupper ette p-plaster. Ikke veldig mye, men så mye at jeg ser det selv ihvertfall. Jeg setter det bare på hofta. Bytter side hver uke, for det synes minst der. På siden på hofta liksom, altså på siden av kroppen? Lurte på om jeg skulle plassere det der neste gang jeg og, for det virker så praktisk. Men så var jeg ikke helt sikker på om det var greit - siden det ikke er et av de stedene som er beskrevet i bruksanvisningen. Men så har også legen min sagt at egentlig så kan du stort sett plassere det nesten overalt på kroppen. Har pleid å ha det på rumpa om sommeren, men der har det så lett for å løsne synes jeg.
Petroline Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 P-plaster var ikke min greie... Jeg begynte på det etter å ha gått på pille i 8 år. Jeg fikk masse mellomblødninger, hadde mensen i 3 uker og sånne trivelige ting. Synes også at det var litt "skittent"/klissete, det forskjøv seg litt i perioden det var på. Jeg har tidligere også prøvd p-ringen. Men den var heller ikke noe særlig for meg. Mellomblødninger også på den. Og at den var litt i veien når man ville kose litt med kjæresten... Så jeg og legen min fant ut at lav-hormon-preparater ikke var noe for meg... Jeg har også ei venninne som har prøvd plasteret. Hun har hatt mensen/blødninger i nesten 3 mnd....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå