Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det lurer jeg på!!

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er veldig ymse og veldig avhengi av hvor i Danmark du skal. I København er det vel bare Illum, Magasinet og det nye kjøpesenteret på Strandtorget som er åpent tror jeg. Men de pleier å ha åpent en søndag i måneden.

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

De flleste dagligvare butikkene er oppe på søndager.. Gjerne fra 7 om morgenen til ti om kvelden (drar rett fra nach til butikken i morgenlys, INGENTING slår herlige danmark! ) Men å shoppe på søndager vet jeg ikke.. Men nå vet jeg ikke hvordan det er i storbyer da..

Skrevet
De flleste dagligvare butikkene er oppe på søndager.. Gjerne fra 7 om morgenen til ti om kvelden (drar rett fra nach til butikken i morgenlys, INGENTING slår herlige danmark! ) Men å shoppe på søndager vet jeg ikke.. Men nå vet jeg ikke hvordan det er i storbyer da..

¨

Det er dagligvarebutikker jeg tenker på, for vi kommer til Danmark søndag og lurte på om jeg burde ha med meg mat fra Norge. Men det trenger jeg heldigvis ikke!

Takk for svar!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Vet ikke hvordan det er i resten av Danmark, men i København er det bare Aldi, Døgnnetto og innvandrerbutikker som har søndagsåpent av dagligvarebutikkene. Aldi har åpent til 17, Døgnnetto til 22 og det varierer i innvandrerbutikkene.

Husk også at dagligvarebutikker som regel ikke tar Visa.

Ellers har handlesentre i København åpen en søndag i måneden, og på Strøget finner du nok en del turist- og souvenirbutikker som er åpne.

Skrevet

Jeg går ut fra at du vet hvor du skal - <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'> - og sa kan du gå inn på denne siden og søke på nærmeste butikk for å se om den har søndagsåpent.

God tur!

Skrevet
Jeg går ut fra at du vet hvor du skal -  <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'>  - og sa kan du gå inn på denne siden og søke på nærmeste butikk for å se om den har søndagsåpent.

God tur!

Genialt!! Super link!

Jeg skrev inn postnummeret og fikk opp alle butikkene med søndagsåpent innen 10 km!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...