Gå til innhold

Bank streiken!


Gjest Anna med tanna!

Anbefalte innlegg

Gjest Anna med tanna!

Leste på nettet at det var utrolig mange som tok ut masse penger, nå når det skulle bli streik i bankene. :overrasket:

Jeg selv tok ikke ut noe særlig mye. Var nesten helt sikker på at streiken skulle slutte før den i det hele tatt begynte. Og det gjorde den og.

Men hva tok dere ut?? Tømte dere kontoene omtrent??? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Tok ut 500kr, som er det jeg vanligvis gjør når jeg tar ut kontanter. Går ikke med tusenvis av kr i lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna med tanna!
Tok ut 500kr, som er det jeg vanligvis gjør når jeg tar ut kontanter. Går ikke med tusenvis av kr i lommeboka.

Det var veldig mange som gjorde det. Da er det jo lykke dagen for alle tyvene!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i en bank (lørdagsjobb) og det var mange som ville ha ut fra 10.000 til 50.000 kroner for å ha penger til sommeren med tanke på streiken... Vi måtte til slutt sette en grense på 2.000 kroner til hver, slik at det ble litt til alle, og ikke mye til noen få. Det var det ikke alle som godtok, og noen prøvde å true til seg penger.

Helt vanvittig (men spennende arbeidsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det var det ikke alle som godtok, og noen prøvde å true til seg penger.

Helt vanvittig (men spennende arbeidsdag)

:overrasket: Virkelig?!? Det er jo lite lurt da. En bank har jo gjerne overvåkingskameraer og kanskje sikkerhetsvakter. Hva sier man da når polisen kommer..."øøøøhhh...nei, jeg ville bare ha penger til lørdagshandelen...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det var veldig mange som gjorde det. Da er det jo lykke dagen for alle tyvene!!!

:ler:

Jepp, og i dag står sikkert folk i kø for å sette inn kronene igjen. Lykkedag 2.

julenissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Virkelig?!? Det er jo lite lurt da. En bank har jo gjerne overvåkingskameraer og kanskje sikkerhetsvakter. Hva sier man da når polisen kommer..."øøøøhhh...nei, jeg ville bare ha penger til lørdagshandelen...."

Ikke sant :)

Vi ble tømt for penger til slutt, og da er det ikke mer å gi ut... Trusler eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ja, bank streiken!

Men hva skal vi banke med? Hammer?

Tror slegge passer bedre.

Nei, vi trenger noe annet. Noe som kan slå hull på ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna med tanna!
Nei, vi trenger noe annet. Noe som kan slå hull på ingenting.

Hva med en øks da?? Så kan de kløyves i to!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk vel ut en 600,- bare for sikkerhets skyld, så nå har jeg mer kontanter en jeg har hatt på leeeeenge.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Virvel

Jeg tok ut 200 kroner på lørdag, men det var mest fordi jeg skulle ut på kvelden og trengte penger til nattbussen hjem. Hadde ingen tro på at streiken kom til å vare mer enn noen timer, hvis det i det hele tatt ble noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Vi tok ut en tusenlapp på fredag, fordi vi skulle i noen butikker som ikke har kortautomat. Da vi var ferdighandlet hadde vi igjen femhundre, og tenkte at det holdt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tok ikke ut noe, men hadde trehundre i cash fra før. Visste at streiken ville bli avblåst før den begynte.

Høres ut som om de med mest penger fikk mest panikk. Det ville jeg ikke trodd for pengefolk burde i alle fall skjønne litt mer, trudde jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...