Gjest Mia22 Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har et Nikon D50 med en linse på 18 - 55 mm (det helt vanlige som følger med i et Kit altså). Ønsker å få tak i makro og vidvinkel, men siden jeg er lite teknisk av meg så vil jeg spørre her og håpe at noen av dere har litt peiling på speilrefleks. Når det gjelder makro er jo mellomring den billigste løsningen.. men kan jeg sette en mellomring på kamera og ha min linse på der igjen? Eller må jeg ha en fast linse? (I så fall, hvilken bør jeg ha? En fast 50 mm?) Oooog når det gjelder vidvinkel.. kan den gå på min linse eller hvordan blir det? Har sett litt på Ebay og kommet over dette: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1 Det ser jo greit ut, men kanskje noen kan fortelle meg om jeg må ha fast linse i tillegg eller hvordan det blir? Blir kjempeglad for hjelp! Takk!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Tror du vil få mer svar her http://forum.akam.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå