Lizzie Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hvordan har dette skjedd da? For en tid tilbake oppgraderte jeg den gamle versjonen og fikk CS2. Windows ville bare gjenkjenne InDesign i gammel utgave. Når vi nå sist uke slettet den gamle versjonen skjønner ikke maskinen noenting og jeg må alltid åpne filene mine fra InDesign fordi det ikke fungerer med Explorer. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hos min kollega som fikk CS2 uten å ha noe gammelt på maskinen fra tidligere fungerer det akkurat som det skal. Endret 12. juni 2006 av Lizzie
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 For det første - har du prøvd å reinstallere cs2 etter at du slettet den gamle utgaven? Ellers har vel windows/nettleseren en sånn greie hvor man krysser av for hvor og hvordan fila skal åpnes. Nå er jeg ikke helt sikker på når den dukker opp, men jeg pleier i hvert fall å få sånne valg om jeg får filer på mail o.l. Prøv å gå inn på tools og options hvis det er noe sånt i Explorer. Ellers anbefaler jeg å skifte nettleser, såklart ;-)
Lizzie Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2006 Vi reinstallerte InDesign og etter litt plunder ser det nå ut til å fungere greit. Ellers så skulle jeg gjerne ha byttet nettleser, men her på jobben er det dessverre ikke et valg jeg har
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå