Gjest StoreSky Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Hver gang jeg skal bruke det så låser internett seg. Bør jeg avintsallere hele greia (opptateringer og alt) og installere på nytt? Hvor finner jeg adobe reader for installasjon...? (får ikke lest rutetabellen til trafikanten!!) MVH
wind-up bird Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Kan jo være greit å prøve å reinstallere, programmet finner du i alle fall på adobe sine hjemmesider. http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html Det jeg har opplevd er at det av og til tar veeeeldig lang tid å åpne reader fordi den ser etter oppdateringer eller noe sånt, og at det ordner seg til neste gang hvis den bare får være i fred litt uten at jeg tuller for mye (lettere sagt enn gjort siden jeg er veldig utålmodig )
Gjest StoreSky Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Hmm, den står faktisk med sånt timeglass lenge og ingenting skjer. Prøve det hvis jeg har tålmodighet. Men når man reinstallerer, da må man vel avinstallere det som er der fra før først..? (bare for å være sikker)
wind-up bird Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Ja, det pleier å være en god ide å avinstallere.. Mindre ting som kan klusse det til når du installerer på nytt
Gjest StoreSky Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Takk for hjelp! Da skal jeg gjøre det når jeg gidder...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå