Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg får ikke til å laste bilder fra digitalkamera til pc`en. det kommer ikke opp det vinduet hvor det står hva jeg vil gjøre osv. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Lea Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 Først og fremst: Hvilken type kamera er det du har? Har du installert programvare? Har du fått det til tidligere?
Scorpina Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hvis du kjører XP OS så SKAL pc'n merke når en ny USB-kabel (som du setter inn i kameraet ditt til pc'n) er satt inn i pc'n din. Den vil selv sjekke drivere etc. Skru på kameraet ditt men skru det den veien når man skal se på bildene som er tatt - IKKE den veien når du SKAL ta bilde (uhm..skjønte du den forklaringen?? eh..) Det burde nå komme opp en meny i skjermen på kameraet og du skal så kunne velge "overfør alle bilder". Funker iallefall sånn på mitt Canon IXUS kamera.... Endret 13. juni 2006 av Scorpina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå