Gardenia Skrevet 12. juni 2006 #1 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja da får jeg melde meg inn i feb. klubben :-) Har termin 19.02, og er i dag 4+2.. Testet akkurat på ikm dagen og fikk en svak strek. Hadde vel ikke trengt å teste, for her er det tegn i hytt og gevær. Vonde bryster - som prikker, stikkende boblende følelse i underlivet, kvalm- og svimmel. Mest kvalm på kvelden. Å så tidlig!?!? Litt om meg: Er 34, gift med Garden som er 39, og dette er vårt første barn. Har vært gift i 4 år, og har vel egentlig prøvd å bli gravide fra midten av mars, så ventetiden var ikke super lang. Har akkurat flyttet inn i et oppussingsprosjekt, og har en hund som kommer til å få problemer med å dele mamma med noen - tror jeg.. Sitter på jobben med vondt i hodet, og ellers litt uggen - og tenker at dette kommer til å bli ett laaaaaaaaaaaangt svangerskap... Men lykkelig og en liten smule redd også.. Hilsen til alle andre mars og februar mammar!! Håper dette blir en fin tid for oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 12. juni 2006 #2 Del Skrevet 12. juni 2006 Gratulerer så mye! Er januar/februar jeg da, men ønsker deg lykke til! Det blir nok bedre med alle disse plagene skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardenia Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2006 Gratulere til deg også Sam!! Så det nå at jeg hadde skrevet mars i stedet for januar ikke meningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 13. juni 2006 #4 Del Skrevet 13. juni 2006 Hallo velkommen til en jevnaldrende. Godt at vi er flere "litt opp i åra" som venter nr en, he he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 13. juni 2006 #5 Del Skrevet 13. juni 2006 gratulere til deg Hvis du er mye kvalm om kvelden har jeg hørt at det kan komme av fordi du er trøtt og sliten.. prøv å sove litt på dagen hvis du har mulighet, kanskje det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå