Gå til innhold

Og her er jeg..


Gardenia

Anbefalte innlegg

Ja da får jeg melde meg inn i feb. klubben :-)

Har termin 19.02, og er i dag 4+2.. Testet akkurat på ikm dagen og fikk en svak strek.

Hadde vel ikke trengt å teste, for her er det tegn i hytt og gevær.

Vonde bryster - som prikker, stikkende boblende følelse i underlivet, kvalm- og svimmel. Mest kvalm på kvelden. Å så tidlig!?!?

Litt om meg: Er 34, gift med Garden som er 39, og dette er vårt første barn. Har vært gift i 4 år, og har vel egentlig prøvd å bli gravide fra midten av mars, så ventetiden var ikke super lang. Har akkurat flyttet inn i et oppussingsprosjekt, og har en hund som kommer til å få problemer med å dele mamma med noen - tror jeg..

Sitter på jobben med vondt i hodet, og ellers litt uggen - :sur: og tenker at dette kommer til å bli ett laaaaaaaaaaaangt svangerskap...

Men lykkelig og en liten smule redd også..

Hilsen til alle andre mars og februar mammar!!

Håper dette blir en fin tid for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Er januar/februar jeg da, men ønsker deg lykke til! Det blir nok bedre med alle disse plagene skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til deg også Sam!! :klem:

Så det nå at jeg hadde skrevet mars i stedet for januar :overrasket: ikke meningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo velkommen til en jevnaldrende. Godt at vi er flere "litt opp i åra" som venter nr en, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere til deg :klem:

Hvis du er mye kvalm om kvelden har jeg hørt at det kan komme av fordi du er trøtt og sliten.. prøv å sove litt på dagen hvis du har mulighet, kanskje det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...