Gå til innhold

Gå på kino alene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Jeg fikk plutselig lyst å se en film i går. Trasket ned på kinoen, bestilte den "grusomme 1 billetten" litt sånn dobbelsjekk fra hun i luken om det var 1 billett jeg sa "ja 1 billett" og så for første gang en film på kino alene.

Det var faktisk helt ok. Var ikke så mye folk og satt vedsidenav en jente gjeng. Dett efikk meg til å føle meg litt mindre ensom :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også gjort flere ganger. Ikke noe problem det :)

Skrevet

1 gang har jeg gjort dette jeg også. Bestilte 1 billett og var den 1este i salen også. Snakk om å understreke tallet :ler:

Skrevet

Har gjort det flere ganger, synes det er helt greit. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har også gjort det. Var litt rart, men herlighet - man skal jo ikke snakke under filmen alikevel. Synes det var ganske ok jeg. Kunne snope så mye jeg ville uten at noen kommenterte det :ler:

Kanskje litt rart hvis jeg hadde truffet på noen kjente . . . hm... vet ikke ;)

Skrevet

Har aldri gjort det, men hvorfor ikke egentlig? Ser jo filmer hjemme alene..

Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk - jeg synes faktisk det er ganske hyggelig!

Skrevet
Har aldri gjort det, men hvorfor ikke egentlig? Ser jo filmer hjemme alene..

Jeg synes det var litt pinlig første gang. Sette seg ned og ikke ha noen ved siden av seg å prate med før filmen. Vurderte faktisk å ta opp en notat blokk og late som om jeg var der for å anmelde filmen :ler: men det gikk faktisk helt fint. Når salen begynner å fylle seg opp er det jo ikke noen som vet hvem som er med hvem.... :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Har vært alene -helt ok. Litt rart fordi jeg forbinder kino som en sosial greie. Men egentlig deilig...slipper skravlepotter og kan fundere litt på filmen for meg selv etterpå.

Skrevet
1 gang har jeg gjort dette jeg også. Bestilte 1 billett og var den 1este i salen også. Snakk om å understreke tallet :ler:

hehe..den slo faktisk min:P Var der en gang det var to andre der..

Er jo helt greit å gå på kino alene egentlig:)

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har vært på kino 1 gang al1e, og jeg synes egentlig ikke det var så kjekt, jeg....så det ble med den 1e gangen....

Skrevet

Har gjort det, men føler meg lit alene både før og etter filmen. Under filmen er det jo helt ok.

Kommer til å gjøre det igjen da.

Skrevet

....har hatt en kinosal helt for meg selv jeg og..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjør mye rart og synes nesten ingenting er pinlig... Men å gå alene på kino ville jeg aldri gjort.

Finnes da alltids en eller annen venn eller bekjent som vil være med!

Skrevet

Har gjort det ofte jeg -både kino, teater opera, og kafe -siden jeg var 13. Har aldri skjønt hvorfor det skal være noe problem -det hadde da vært mye tristere å ikke få med seg noe man vil se bare fordi man ikke har noen å gå sammen med?

Gjest Gjest
Skrevet
Har gjort det ofte jeg -både kino, teater opera, og kafe -siden jeg var 13. Har aldri skjønt hvorfor det skal være noe problem -det hadde da vært mye tristere å ikke få med seg noe man vil se bare fordi man ikke har noen å gå sammen med?

helt enig.

Da jeg bodde i en annen by gjorde jeg det mye, siden de jeg hang med ikke var interessert i samme kulturtilbud som meg. De ville bare se amerikanske klissefilmer, og det var ikke noe for meg i lengden. Jeg ønsker gjerne å se litt mindre kommerse filmer også. Så da gikk jeg flere ganger alene.

Synes forøvrig det er mindre rart å gå på filmklubb/cinematek alene enn vanlig kino. Men har vært flere ganger på vanlig film alene også.

Gjest Virvel
Skrevet

Har vært på kino alene to ganger, det var jo greit nok, men litt trist å ikke ha noen å diskutere filmen med etterpå. Dessuten liker jeg å finne på noe mer etter kino, gå på kafé f.eks. :icon_smile:

Gjest splæsj
Skrevet

Det hender jeg stikker på en tidlig kino etter jobb. Er som regel på impus, og ikke alltid jeg orker å ta en ringerunde for å få med noen. Første gangen jeg dro alene var for noen år siden. Skulle med en kamerat, men så avlyste han en time før vi skulle gå. Jeg hadde gledet meg til filmen og tenkte "pokker heller, jeg lar ikke det stoppe meg, jeg går!" - og det gikk helt fint. Så nå går jeg på kino alene i ny og ne, det gjør meg ingenting.

Skrevet

Havnet på babykino alene en gang, pga en misforståelse. Det var litt rart, men mange gikk visst alene der.

Egentlig har jeg ikke tenkt på det som et alternativ å gå alene, kino "skal" jo være sosialt før og etter filmen. Men jeg har gått glipp av flere filmer pga det, så jeg skal jammen gå alene neste gang det ikke passer for noen andre. :Nikke:

Skrevet

det har jeg og gjort, under filmfestival i trondheim. da var det bare meg og et annet _par_ i salen. men det var forsåvidt helt greit. jeg og veninna mi klarte ikke bli enige om hva vi skulle se mellom to andre filmer, så vi dro på hver vår:P skulka den dagen for å dra på filmfestival<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...