Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest *Jobbsøker*
Skrevet

Noen som jobber med dette og kan fortelle meg hva de får? I hovedstadsområdet.

Stillingen jeg snakker om er variert. Ikke bare brukerhjelp, men også litt sekretæroppgaver (lage annonser, følge opp dem og litt websideoppdatering). Det er snakk om én slik stilling, så det blir mye ansvar på denne ene personen.

Jeg har ikke hatt akkurat en slik jobb før og er usikker på hva jeg kan kreve. Har ikke jobbet i en slik jobb på noen år heller, så derfor er jeg litt veldig lost. For lønningene har vel steget litt de siste åra?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber ikke med dette selv, men vet at hos oss har disse en lønn på opp mot 300000, noe jeg tror er ganske bra. En annen bedrift jeg kjenner til betaler rundt 250000 i begynnerlønn. Ville altså tippet et sted mellom der...

Gjest Jente_81
Skrevet

For 3 år siden jobbet jeg på opplysningen 1880, der fikk jeg en luselønn på under 100 kr timen!

Så til mandag skal jeg inn på intervjurunde nr 2 som kundemottaker,,,, blir spennende dette. Håper de betaler litt mere... helt annen bransje

Gjest Chantal
Skrevet

Jeg har jobbet i UPC og tjente opp i mot 30 000 pr mnd innimellom.

Kundeservice er ofte godt betalt.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kjæresten min jobbet i studietiden på telenor kundeservice og hadde rundt 150,- per time.

Gjest Neffi
Skrevet
Jeg har jobbet i UPC og tjente opp i mot 30 000 pr mnd innimellom.

Kundeservice er ofte godt betalt.

Innimellom? Ikke engang fastlønn?

Jeg har tidligere jobbet med KT en periode på 6 mnd (ikke i Norge, dog) etter endt utdannelse da det var vanskelig å få arbeid innenfor mitt fag. 300 000 pr år... Vel det er isåfall utrolig. Jeg kunne iallefall bare glemme en mndlønn i nærheten av hva dere beskriver :)

Kundeservice er som regel ikke godt betalt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jobber som kundebehandler på telefon i et inkassobyrå i Oslo sentrum, har ingen utdanning, tjener kr. 350.000,-

Skrevet (endret)

Har klødd meg i hue sjøl jeg.

Jobbet i butikk og fikk 225. 000,- fastlønn,

Varierte fra 42 timer i uka til 28 timer i uka...samme lønn.

Hvor finner jeg ut hva vi skal ha egentlig?

Var inne på LO sine sider , men så ikke noe tall noensteder jeg...

Endret av M.P
Gjest Chantal
Skrevet
Innimellom? Ikke engang fastlønn?

Kundeservice er som regel ikke godt betalt.

Jo, jeg hadde fastlønn, men vi fikk ofte ekstravakter + overtidsbetalt og provisjon hvis noen ringte for å bestille noe, noe som skjedde ofte.

Gjest Jente_81
Skrevet

WOHOOOO......

Jeg fikk jobben som kundemottaker/ordremottaker og får en startlønn på 280.000!

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er en stund siden. Jeg ba om 300.000,- Dessverre fikk jeg ikke jobben, men det var nok ikke pga. lønna altså.

30.000 pr mnd hos upc? Da har du solgt mye eller jobba overtid! Jeg får mer i bhg enn det upc ga meg!

Dette var dessuten langt fra callsenterjobb.

Gjest Gjest
Skrevet
WOHOOOO......

Jeg fikk jobben som kundemottaker/ordremottaker og får en startlønn på 280.000!

Det er faktisk like lite som de med 6 års høyere utdanning får i kommunesektoren i startlønn.

Tror ikke de jubler like høyt.

Gjest Jente_81
Skrevet
Det er faktisk like lite som de med 6 års høyere utdanning får i kommunesektoren i startlønn.

Tror ikke de jubler like høyt.

Men jeg juubler!!! Dette er jo kjempe for meg hvertfall :)

Gjest Gjest
Skrevet
Men jeg juubler!!! Dette er jo kjempe for meg hvertfall :)

Gratulerer, kjempeflott! :):klappe:

Bor du i Oslo/omegn? :)

Gjest Jente_81
Skrevet
Gratulerer, kjempeflott!  :)  :klappe:

Bor du i Oslo/omegn?  :)

Jeg bor I kristiansand :)

Gjest Gjest
Skrevet

280.000,- er bra nybegynnerlønn til å være telefonkundebehandler på kundeservice :) Jeg vil legge til at jeg kjenner et par unge menn under 30 år, som begge jobber i en slik jobb, og de tjener henholdsvis kr. 310.000,- og 330.000,- og det er uten tillegg. Det er ikke i Oslo heller, så de klarer seg rimelig bra. Den ene har ett års utdanning, den andre ingenting utover videregående.

De tjener mer enn mange med lang utdanning hvertfall.

Utdanning lønner seg ikke! Men ingeniøryrket vil vi alltid trenge masse av i Norge, og lønna er kjempegod! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...