Gå til innhold

Flaskevann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Farris Bris med lemon/lemongrass er favoritten. Ellers drikker jeg den røde fra Bon Aqua.

Smakte noe nye greier fra Farris her en dag. Tenkte at det sikkert var godt, siden jeg liker Bris. Men den var fryktelig søt. Husker ikke hva den heter i farten. Holder meg til Bris jeg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_*Anne*_*
Skrevet

Olden Villbringebær og Farris Melon Sitron

Skrevet

Olden Boble m eple

Olden Dråpe med markjordbær

Men Farris Bris m Mango eller hva det er - dne er og god...

Gjest Mireya
Skrevet
Smakte nettopp "bonaqua silver lemon", og den blir nok en favoritt som tørsteslukker i sommer.

Den drakk jeg i går, og den var god! :Nikke:

Liker også Olden Villbringebær godt.

Ellers er rent vann uten kullsyre eller smak det beste...

Gjest Embla s
Skrevet

Min favoritt er imsdal med solbær og ginseng :)

Skrevet

Olden villbringebær og tranebær!

Skrevet

Bon aqua er den jeg drikker mest nå for tiden, og det uten smak. Synes rett og slett det smaker for mye. Ellers så blir det Olden for det står i Cola automaten utenfor jobb...

Gjest Gjest
Skrevet

Forelsket meg i Olden med tranebær og villbringebær, men fikk beskjed av tannlegen at jeg måtte kutte ned på det fordi det inneholder sitronsyre. Så nå blir det vanlig springvann på meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Forelsket meg i Olden med tranebær og villbringebær, men fikk beskjed av tannlegen at jeg måtte kutte ned på det fordi det inneholder sitronsyre. Så nå blir det vanlig springvann på meg.

Høres rart ut. Den lille smakstilsetningen gir ikke tannskader med mindre du har et helt ræva tannhold fra før.

Gjest Gjest
Skrevet
Olden Markjordbær  :)

Hvordan er den? Søtere enn f.eks. villbringebær versjonen?

Skrevet
Hvordan er den? Søtere enn f.eks. villbringebær versjonen?

Kjøpte denne i dag i et anfall av eventyrlyst, men synes ikke den var noe god. Smakte søtt og rart, og iallfall ikke markjordbær.

Liker generelt ikke kunstig smaksatt vann med søtningsmiddel, da drikker jeg heller vann fra springen. Vann med kullsyre er derimot kjempegodt, liker Badoit og San Pellegrino best, de har ikke så streng kullsyre. Bon aqua bringebær er også god, nesten som brus.

Gjest gjest1
Skrevet
Smakte nettopp "bonaqua silver lemon", og den blir nok en favoritt som tørsteslukker i sommer.

Enig, i tillegg er vanlig Farris med lime og Bonaqua med lime eller artic raspberry favorittene.

Skrevet
Jeg har ikke likt kunstig søtet vann før, men imsdal pære og ingefær syns jeg ikke var så ille (har etterhvert skjønt at jeg er ganske alene om å like den :) har i alle fall til gode å høre at noen andre gjør det..)

Nå har du det, for jeg liker den også. ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Vanlig Imsdal eller Farris Lime er favorittene.

Bon Aqua ser jeg ikke helt poenget å betale for, det er jo bare renset springvann fra Lørenskog tilsatt litt smak...

Skrevet
Liker generelt ikke kunstig smaksatt vann med søtningsmiddel, da drikker jeg heller vann fra springen. Vann med kullsyre er derimot kjempegodt, liker Badoit og San Pellegrino best, de har ikke så streng kullsyre.

Kunne ikke vært mer enig - disse to er også mine favoritter. Badoit har forresten mer behagelig kullsyre fordi denne finnes naturlig i vannet, vet ikke om det samme gjelder San Pellegrino.

Smaksatt og kunstig søtet vann drikker jeg aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...