Gå til innhold

Flaskevann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilket flaskevann(med eller uten kullsyre) er best?

Selv liker jeg Olden Villbringebær og Bon Agua med lime.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Uten kullsyre synes jeg Imsdal er best, med Olden på andreplass. Med liker jeg Bon Aqua arctic raspberry og San Pellegrino. Men aller best er den røde Spa, som jeg tror ikke finnes i Norge.

Gjest gjest1
Skrevet

Olden Villbringebær eier! Prøv å bland den halv flaske bringebær halv flaske den oransje (tranebær?) Det er nammere!

Skrevet

Liker dere seriøst olden med smak...har prøvd begge og ble kvalm nesten med engang:P Liker best vanlig imsdal jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, sier det bare for å være populær.

Skrevet
Nei, sier det bare for å være populær.

Hahaha

Olden er best. Skal jeg ha med kullsyre liker jeg Farris Bris m/lime

Gjest Emera
Skrevet

Bon Aqua bringebær.

Jeg synes flaskevann må ha kullsyre.

Skrevet

Uten kullsyre foretrekker jeg Olden, Imsdal på andreplass. Liker ikke vann med kullsyre, det er bare grusomt, og enda verre er vann uten kullsyre med smak. Smaken er så svak at det blir bare udrikkelig.

Skrevet

Jeg er mest glad i Imsdal, både med og uten smak.

Skrevet
Uten kullsyre foretrekker jeg Olden, Imsdal på andreplass. Liker ikke vann med kullsyre, det er bare grusomt, og enda verre er vann uten kullsyre med smak. Smaken er så svak at det blir bare udrikkelig.

Enig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Smakte nettopp "bonaqua silver lemon", og den blir nok en favoritt som tørsteslukker i sommer.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Uten kullsyre liker jeg Olden best, og med kullsyre liker jeg Bonaqua lemon eller farris bris med sitron og melon.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker best vann med kullsyre, men uten smak. Vil jeg ha smak, tilsetter jeg heller en skive sitron eller noen dråper lime selv.

Skrevet

Liker bonaqua artic raspberry, og bonaqua cranberrry grapefruit (det er det den røde heter?). Jeg har ikke likt kunstig søtet vann før, men imsdal pære og ingefær syns jeg ikke var så ille (har etterhvert skjønt at jeg er ganske alene om å like den :) har i alle fall til gode å høre at noen andre gjør det..)

Jeg pleier ikke å kjøpe vann uten kullsyre og smak, da fyller jeg heller vann på en flaske i springen hjemme eller vannfilter her på skolen. :)

Skrevet

Olden Villbringebær, selv om det går i perioder om jeg liker den eller ikke. Kullsyreholdig vann liker jeg ikke.

Skrevet

Vann med smak og ikke noe kullsyre er ikke noe særlig syns jeg. Da tar jeg heller et glass vann fra springen.

Men Farris Pluss er kjempegod! Masse smak og ikke for mye kullsyre. Går med en til to flasker om dagen i perioder. Bare synd man ikke får kjøpt 1,5 liters flasker.

Skrevet

Jeg liker Imsdal best. Uten smak! Med kullsyre liker jeg best Farris Bris, den oransje.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

San Pellegrino er suveren favoritt når det gjelder mineralvann med kullsyre, evt Bon Aqua arctic raspberry.

Gjest gjest1
Skrevet
Smakte nettopp "bonaqua silver lemon", og den blir nok en favoritt som tørsteslukker i sommer.

Samma her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...