Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Jada folkens. Da er det offisielt; bikinisesongen er godt i gang. For de aller fleste innebærer dette å ta av seg klærne og sole sin vinterbleke kropp. Jeg nærmer meg 22 år, og har et mildt sagt anstrengt forhold til strandlivet. Grunnen er som skrevet på emnebeskrivelse. Jeg har kroppen dekt av lyse dun, noen plasser litt mer enn andre. Vokser legger og lår, pluss litt nederst på magen. Alikevel kan man jo ikke vokse alt. Og det er ikke så mye at det kan defineres som hår heller. Men i sola glinser dunene så det ser ut som jeg er the missing link eller noe i den duren Hva vil jeg egentlig med dette innlegget? Kanskje bare høre om det er flere der ute som har samme problem, og hva dere evt gjør med det...
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Da er du like mislykket som alle andre i verden.
Diktern Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 litt hår er helt naturlig. ingen kommer til å legge merke til det.
Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 sansynligheten for at det bare er du som legger merke til det er rimelig stor. Om du barberer bein eller bruker hårfjerningskrem eller vokser, så har du jo fått med deg rimelig mye! Hår på armene er helt normalt, og et tynt lag dun over hele kroppen, også i ansiktet. Da er det saft suse ikke mye hår igjen som er i veien gitt
Gjest allium Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 Jeg reagerer på ordvalget ditt. Mislykket? At du har litt hår skyldes vel ikke noe du har gjort? Du er skapt sånn, det har ikke noe med å være vellykket eller mislykket å gjøre.
Gjest Tanita Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Selv vokser jeg legger lår, bikini, armhuler, armer og mage pluss bryn og overleppe. Føler meg ikke mislykket for det, og det virker som jeg har mer hår enn deg.
Englepus Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 De fleste har da hår/dun på kroppen. Det er bare på håndflatene og fotsålene man ikke har hår. Så du har ingen grunn til å føle deg mislykket.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Ver glad det er lyse hår du! Mine er veldig mørke... Men jeg prøver å lære meg å leve med det.. Eneste eg barberer er leggene å armhulene (å lårene visst jeg skal ha på meg noe som viser lårene..) Men hår på hele kroppen er HELT normalt.. Alle har hår over alt , bortsett fra fotsålene å inni hendene..
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 Det er helt vanlig å ha dunhår over hele kroppen. Jeg har det selv, men holder meg til å høvle armhulene, bikinilinja og leggene.. Hvi du ser nøye på "alle oss andre" så vil du oppdage at du ikke er unormal..
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 12. juni 2006 #10 Skrevet 12. juni 2006 Jeg kan avsløre at de aller fleste kvinner faktisk har litt hår nederst på ryggen(ja, jeg har noe erfaring) og andre steder. Så tror ikke du trenger å bekymre deg:-)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. juni 2006 #11 Skrevet 12. juni 2006 Mulig det ikke virker som et reelt problem. Jeg vet jo også at alle har dun på kroppen. Men slik jeg ser på venninnene mine og slikt, så er det ingen som har så mye og så lange som meg. På skuldre, mage bryst osv. Det er mulig jeg innbilder meg det, men det er fryktelig hemmende
Gjest Fruktfat Skrevet 12. juni 2006 #12 Skrevet 12. juni 2006 venninnene dine får sikkert mer hår etterhvert som de blir eldre. for ja; vi (de fleste) får mer hår etterhvert som vi blir eldre dessverre. jeg ser hver sommer at jeg har noen flotte dun mellom puppa, det er ikke moro. men man får bare ignorere det og late som det ikke er der. jeg gidder ihvertfall ikke å barbere hele kroppen
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2006 #13 Skrevet 12. juni 2006 Mulig det ikke virker som et reelt problem. Jeg vet jo også at alle har dun på kroppen. Men slik jeg ser på venninnene mine og slikt, så er det ingen som har så mye og så lange som meg. På skuldre, mage bryst osv. Det er mulig jeg innbilder meg det, men det er fryktelig hemmende ← håper du finner ut av det!! å ha slike ting som hemmer vet jeg er vondt, helt til man finner en måte å enten leve med det eller å fikse på det
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. juni 2006 #14 Skrevet 12. juni 2006 hehe, jeg kommer nok ikke til å barbere brystkassa uansett. Der går grensen altså
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2006 #15 Skrevet 12. juni 2006 hehe, jeg kommer nok ikke til å barbere brystkassa uansett. Der går grensen altså ← bra!! men er det noe annet du plages over også? jeg husker at jeg nesten brakk meg over kropp-duna før jeg fikset på et annet problem. Når det var i orden, elsket jeg plutselig hele kroppen, og så ikke detaljer lengre
Gjest Lille My Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Skjønner hva du merner, det er ikke hår (altså de små man ellers kaller "dun" fordi de er små og lyse), men hvite dunhår som på kyllingen... Har slike selv, og de er halt annerledes enn den andre "duna" jeg har ellers på kroppen (overleppe, kinn). Disse er bare å dra ut med fingrene og de sitter sammen 3-4 hår, kjempenusselige, skal si jeg fikk sjokk da jeg oppdaged de Er ofte kald på det området hvor duna har oppstått, så lurer på om det er noe kroppen har satt igang for å varme meg Har ellers gode varme klær (ULL, og ja dun (som ikke smitter av)..), kan jo ikke gå i boblebukse hver dag, men en mellomting, der er jeg. Godt jeg ikke er alene med min hemmelighet, vi er iallefall to ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå