Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste på nettet om Spy-Axe, men med mine data-engelsk-kunnskaper forsto jeg ikke alt som stod der.

Kan noen fortelle meg om hva dette er og hvilke skader Spy-Axe gjør på dataen?

Bør jeg ha et Spy-Axe program eller holder det med Ad Aware?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spy-Axe er det man på godt norsk kan kalle "spionprogram". Det er en fil som installerer seg på din pc - UTEN din viten (og ikke minst tillatelse) - som kan lage MYE problemer.

For det første kan din pc begynne å jobbe mye saktere og for det andre er du utsatt for andre virus-angrep og for det tredje så kan du SENDE virus videre via din mail-konto.

Hvis du skal bli kvitt "f** skapet" må du faktisk betale de som la seg på din pc til å begynne med. Sleipt? You bet'ya!

Les evt mer :www.f-secure.com/sw-desc/spyaxe.shtml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...