Amanlis Skrevet 11. juni 2006 #1 Skrevet 11. juni 2006 Leste på nettet om Spy-Axe, men med mine data-engelsk-kunnskaper forsto jeg ikke alt som stod der. Kan noen fortelle meg om hva dette er og hvilke skader Spy-Axe gjør på dataen? Bør jeg ha et Spy-Axe program eller holder det med Ad Aware?
Scorpina Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Spy-Axe er det man på godt norsk kan kalle "spionprogram". Det er en fil som installerer seg på din pc - UTEN din viten (og ikke minst tillatelse) - som kan lage MYE problemer. For det første kan din pc begynne å jobbe mye saktere og for det andre er du utsatt for andre virus-angrep og for det tredje så kan du SENDE virus videre via din mail-konto. Hvis du skal bli kvitt "f** skapet" må du faktisk betale de som la seg på din pc til å begynne med. Sleipt? You bet'ya! Les evt mer :www.f-secure.com/sw-desc/spyaxe.shtml
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå