Leanne Skrevet 12. juni 2006 #21 Skrevet 12. juni 2006 Vi hadde vært kjærester i 2 uker, så bestemte vi oss for å bli samboere.. Etter å ha vært kjærester i 3 mnd bestemte vi oss for at vi var klare for å få barn. Det tok 9 mnd før jeg ble gravid. Vi giftet oss da jenta vår var 5 mnd, nå venter vi barn nr. 2. Jeg var 19 da jeg ble gravid, mannen 25. Han hadde fast jobb, vi leide leilighet. Jeg gikk forsatt på skole (vgs). Går nå 1 året på førskolelærer utd..
Gjest Fruktkake Skrevet 12. juni 2006 #22 Skrevet 12. juni 2006 Vi hadde vært kjærester i 2 uker, så bestemte vi oss for å bli samboere.. Etter å ha vært kjærester i 3 mnd bestemte vi oss for at vi var klare for å få barn. Det tok 9 mnd før jeg ble gravid. Vi giftet oss da jenta vår var 5 mnd, nå venter vi barn nr. 2. Jeg var 19 da jeg ble gravid, mannen 25. Han hadde fast jobb, vi leide leilighet. Jeg gikk forsatt på skole (vgs). Går nå 1 året på førskolelærer utd.. ← Jøss, her gikk det fort i svingene gitt! Hvor gamle er dere nå?
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 12. juni 2006 #23 Skrevet 12. juni 2006 Jeg og min kjære har vært sammen i 8 år, samboere de siste 6. Vi har opplevd mye; reist og kost oss. Begge har fast jobb og bra lønn. Vi har ingen barn (ennå..), men er i tenkeboksen for det. Jeg er klar (som et egg :blunke: ), men Mina-mannen trenger nok litt mer modningstid. Hmmm.. hvordan skal jeg få ham til å modne raskere?? kanskje noen med erfaring her?????????
Varja Skrevet 13. juni 2006 #24 Skrevet 13. juni 2006 Traff mannen min da jeg var 20 og vi ble samboere året etter. Jeg tror at jeg tenkte helt fra vi møttes at jeg gjerne ville ha barn med ham og at han ville komme til å være en ideell far. Men jeg hadde ikke noen planer om barn umiddelbart. Faktisk var jeg ganske redd for å bli gravid for jeg var veldig glad i å studere. Satt på lesesalen til langt på kveld hver dag og i helgene og ville ha meg en veldig god utdannelse! Etter 5 år var jeg ferdig med en veldig god utdannelse og da kom lysten på barn tilbake. Faktisk husker jeg at det var det første jeg tenkte på da jeg kom ut i gangen etter å ha vært og levert inn masteroppgaven! Fast jobb og sånn tenkte jeg ikke så mye på. Vi sluttet med prevensjon og giftet oss, men det kom ikke noen baby. Etter et par år begynte vi å lure på om det kanskje var noe i veien. Det skulle gå ennå 3 år med utredning og behandling før vi endelig fikk vår vidunderlige datter! Da hadde vi altså vært sammen i 10 år og prøvd mer eller mindre aktivt i 5 år. Så ting kan la vente på seg ja. Får nok ikke flere barn nå, så jeg får glede meg over den datteren vi har! Og det gjør jeg virkelig. Er veldig glad for å ha barn - anbefales!
Leanne Skrevet 13. juni 2006 #25 Skrevet 13. juni 2006 Jøss, her gikk det fort i svingene gitt! Hvor gamle er dere nå? ← Ja det gjorde visst det Må vel nesten legge til at vi hadde jobbet sammen i 2 år og var veldig gode venner (og trygge på hverandre) før vi ble kjærester. Jeg er nå 21, mannen nin er 27. Og vi angrer ikke en dag på at alt gikk så fort. Vi bare vet at vi er ment for hverandre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå