Gå til innhold

Bok som gjestene kan skrive i..

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

De som skal ha gjestebok, kva skriv de på førstesida?

Eg kjem ikkje lenger enn dette:

Kjære bryllaupsgjest!

Vi blir veldig glade dersom du skriv ei lita helsing til oss (.....)

Nokon som har tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet

Vi skriver ikke noe. Toastmasteren annonserer et par ganger at en gjestebok pluss engangskamera ligger tilgjengelig der nede, og alle bør skrive og ta et bilde av seg selv (evt. bilde sammen med familei e.l.)

Skrevet

Vi skal skrive noe slikt som.. :

Kjære gjester !

Tusen takk for at dere er her og deler denne dagen med oss!

Vi ville sette stor pris på om dere vil skrive en liten hilsen til oss i gjesteboka vår, slik at den kan bli et minne for oss fra denne dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmmm

Jeg har ikke tenkt på at jeg skulle skrive noe i det hele tatt jeg...

Men det blir sikkert noe i den duren som allerede er nevnt.

Skrevet

Jeg har også vært med på at noen har istedenfor en gjestebok, et lerret der alle tegner en liten tegning og skriver navnet sitt på. Så kan det evnt rammes inn å henges på veggen.

Skrevet

:) Vi skal ha et dikt på fram siden..her er et du kansje kan bruke.

Vi feirer denne dag med mange gode gjester.

For bryllup er en lykkes dag.

derfor vi sammen fester.

vill dere en hilsen gi oss

så vi den aldri glemmer

skriv noen ord i vår gjeste bok

Familie og venner.

:) Bire

Skrevet

På førsteside har vi et bilde av oss og skrevet xxx & xxx, 10.06.06. På neste siden står det litt om når og hvor vi giftet oss, navn på prest og forlovere ++. Så kommer tredje side hvor det står "våre gjester:" På de neste 7 sidene er det plass til at gjestene kan skrive en hilsen, og så kommer selve fotoalbumet. That's it! :)

Skrevet

Skrev bare navnene våres og datoen...

Men det er jo koselig med en takkehilsen til gjestene da...

• 4 uker senere...
Skrevet

Gjestebok ja!!! :hoppe: det hadde jeg faktisk ikke tenkt på midt i all planleggingen!

det må jeg huske på.... har ikke vært i noen bryllup der det har vært gjestebok,men det er jo en super ide! :-D

Skrevet

Vi har endret tittelen på tråden, grunnet at ordet "Gjestebok" trigger spaminnlegg. Forhåpentligvis finner interesserte tråden allikevel.

Skrevet

Jeg blir dessverre nødt til å stenge denne tråden , da den ser ut til å tiltrekke seg spaminnlegg.

Prøv gjerne en ny tråd med samme tema.

Misty (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...