Gå til innhold

grensen på sverige - thon senteret

Fremhevede innlegg

Gjest Bite me
Skrevet

når jeg får stønad skal ejg en tur til sverige. over grensen til det nye senteret men jeg lurer er det billigere m klær på bikbok og vero moda der????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket nye senter?

Det er mange grenser over til Sverige. Dem holder på å bygge en KJEMPE svær kjøpesenter i Charlottensberg. Vi var en liten tur innom der. Vi reiser ikke dit igjen før den kjøpesentere er oppe og går.

Skrevet

Glemte å si klær på Bikbok, veramoda, HM og alle slike er litt dyrere i Sverige enn Norge!

Gjest Bite me
Skrevet

jeg vet ikke hva senteret heter men det er fra thon i alle fall.

dyrere???? mye dyrere da?

Skrevet (endret)

Thon, trodde det var hotellet du snakket om først jeg da! :ler:

Du tjener ikke noe på å handle klær der. Dessuten så er det mye kjekkere å handle på salg her hjemme enn der hvis du vil handle på salg.

Det finnes flere billigklær butikker der da enn her hjemme. Men klærne holder kanskje ikke lenger enn en vask!

Ett godt råd, spar pengene dine og kjøp merkeklær. Dem mye lenger og sitter mye bedre på! :)

Endret av Azi
Skrevet

da jeg var på thon senteret i fjor sommer kan jeg ikke huske de hadde vero moda eller bik bok..om det er det senteret jeg tror og ikke blander med andre :forvirret:

Hvis det er Thon senteret jeg tror så var det ett relativt dårlig kjøpesentere men pluss for en meget kul indiska butikk. Ellers var det mye "kjærringklær-butikker"

Men nå kan det da være jeg tar feil eller at de har bygget om.

Skrevet

Töckfors du snakker om?

Mat og sånn sparer man vel generelt på i Sverige, og forsåvidt det meste annet og pga kursen. Men har feks. sett at Kid på Thon i Töckfors har høyere priser enn her hjemme (eks: sengesett her 199, der 245 kr) så der var det ikke noe å spare.

Gjest allium
Skrevet
Töckfors du snakker om?

Mat og sånn sparer man vel generelt på i Sverige, og forsåvidt det meste annet og pga kursen. Men har feks. sett at Kid på Thon i Töckfors har høyere priser enn her hjemme (eks: sengesett her 199, der 245 kr) så der var det ikke noe å spare.

Nå som svenskekronen er verd ca. 80 norske øre, er det tre kroner å spare. 245 svenske = 196 norske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...