Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når er det HiO starter undervisningentil høsten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvilket studie du skal begynne på og hvilket år det er snakk om, men det har pleid å være rundt den 16 - 18 august.

Skrevet

Har hørt at HiO starter 15. august. BTW, syns det er ALT for sent at man ikke får vite før seinest 20. juli om man kommer inn eller ikke! Blir kort tid å skaffe seg leilighet osv på.. :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Vet at det er mulig å søke om studentbolig hos Oslo- og Akershushøgskolenes studentsamskipnad (OAS) selv om man ikke har kommet inn ennå.

Les mer på www.oas.no

Gjest baby-E
Skrevet

jeg begynner i tredje pret på sykepleien på HIO. Vi begynner den 17.

Tror de som begynner i første begynner den 15.

Gjest -eline-
Skrevet

Så tidlig dere begynner... Har fått beskjed av KHIO at vi ( :sjarmor: ) begynner den 26. august. Greit det, 10-11 dager med ekstra "ferie" :-D

Gjest baby-E
Skrevet
Så tidlig dere begynner... Har fått beskjed av KHIO at vi ( :sjarmor: ) begynner den 26. august. Greit det, 10-11 dager med ekstra "ferie" :-D

:erter:

Gjest Gjest
Skrevet
Har hørt at HiO starter 15. august. BTW, syns det er ALT for sent at man ikke får vite før seinest 20. juli om man kommer inn eller ikke! Blir kort tid å skaffe seg leilighet osv på.. :frustrert:

Jeg har søkt hybel allerede på de to skolene jeg satser å komme inn på.. Har fått tildelt på den ene, ringer bare å sier i fra hvis det viser seg at jeg ikke skal gå der.

Tror de fleste studentsamskipnadene har en slik ordning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...