momo Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jeg trenger tips til fjerning av hår nedentil. Jeg har kraftig mørk hårvekst, når jeg barberer er det ute igjen dagen etter, noe som blir veldig pes og stikker som bare det. På øverste delen bruker jeg voks eller epilator, men klarer ikke det på nederste del, der er huden alt for tynn. Noen som har tips? Evt noen hårfjerningskremer som er milde og kan brukes der, men som funker bra? For da trenger jeg sikkert ikke og gjøre det hver dag.
Gjest bubbel Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 har du prøvd den hårfjerningskremen fra weet med høvel uten blader i en pakke ???? funker som bare det for meg.. håra er borte i 3-6 dager.genialt spør du meg
momo Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2006 Du mener den skum saken. Har prøvd den ja og svei av mesteparten av underlivet. Den har jeg og hørt fra flere andre at er utrolig sterk, vet om folk som har fått utslett på bena av den og.
Gjest Very Victoria Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Dra til en salong å ta en brazilian wax. Endret 10. juni 2006 av Very Victoria
momo Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2006 Finnes ingen her jeg bor, ellers skulle jeg ha gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Er man svært plaget, så må man bare finne seg i å la være. Hvis voks ikke er mulig er det beste for hudømfintlige å barbere seg. Ta gjerne en lang varm dusj (området bør være varmt og mykt), barberskum og helt rene, nye barberblad (for hver gang). Barber bare i hårets vokseretning. Barberer man mot vokseretningen er sjansene store for at man fører de små avkuttede hårene nedi huden, som føre til irritasjon og infeksjon. Hvileperioder er også svært viktig. Dessverre finnes det egentlig ingen gode råd for de som sliter, utenom å la være.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 Eventuelt ta pinsettten i bruk. Det gjør jeg!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Eventuelt ta pinsettten i bruk. Det gjør jeg! ← Au
momo Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2006 Da får jeg vurdere pinsett ja. Skal prøve når det får grodd ut litt og se om det går, jeg klarer jo voks og epilator på øverste del.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #12 Skrevet 11. juni 2006 Men jeg har gjort det et par ganger før det kan gjøres uten å føle en ting, bare så det er sagt. Når du har nappet et par hår, føler du mindre (på toppen altså, jeg napper aldri det som er mellom beina på leppene) DET er vondt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå