Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hei jenter. Er det noen som har råd for PMS plager. Jeg får alle plagene i forhold til dette. Vannansamlin, veldig deprimert, angst osv. Jeg føler at verden min raser sammen, og jeg blir bare sittende og gråte i denne uken. Også, som lyn fra klar himmel går det over når denne uken er over. Dette er så utrolig plagsomt. Jeg tar nok fettsyrer, omega 3, 6 og 9 og prøver å spise noegenlunde sundt, men likevel vil det ikke gi seg! Noen som har noen råd som de vet! har fungert? Endret 10. juni 2006 av foxylady
Trampe Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Mamma er veldig plaget, og tar noe som heter nattlys. De funker fint for henne.
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Har tidligere skrevet om hva som hjalp meg og min PMS. Ta en kikk på denne lenka her.
Azi Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Eneste som hjelper for meg er å finne en eller annen å kjefte på og slå på. Feks madrassen og puta mi får gjennomgå og kjefting pleier en eller annen stakkas enten ute eller hjemme få!
Xora Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 Har bare PMS i form av at jeg plutselig blir litt slem og sårende, og det tar ofte litt tid før jeg skjønner det selv. Og så er det S J O K O L A D E -lysten da. Helt krakilsk hvis jeg ikke har i hus. Har egentlig ingen gode råd. Men håper du finner noe som passer deg. Bevisstgjøring og at man blir klar over at man nå har PMS og tar litt ekstra hensyn til seg selv i de dagene er nok viktig tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå