Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har hatt mensen i over to uker og fortsatt er jeg ikke helt ferdig med den. Dvs det som kommer ut er mørkebrunt/svart og jeg skjønner ikke hva som skjer med meg Jeg gikk på en ny type hormon prevensjon og skulle hatt ny dose etter mensen kom, men jeg fikk ikke time da og nå får jeg ikke tatt fri på jobben for å gå til legen på en liten stund. Så vet ikke helt hva jeg kan gjøre i mellomtiden. Noen som vet hva denne brun/svarte utfloden er? Ikke kan jeg ha sex heller for når vi har prøvd å ha det, så har det kommet masse ut...
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Hei! Den brun/svarte utfloden er nok bare blod blandet med annen utflod som kanskje bruker litt lang tid på å komme ut, så det blir litt gammelt og ekstra grumsete der inne. (Klønete forklaring, beklager!) Jeg vil ikke tro det er så mye å gjøre, siden blødningsforstyrrelser er vanlig når man holder på å komme i gang med hormonelle prevensjonsmidler. Selv var jeg heldig da jeg starter på p-pillene mine, men jeg kjenner de som nærmest hadde sammenhengende menstruasjon over et par-tre måneder. Det burde nok snart gå over, og uansett er det sannsynligvis en helt normal reaksjon kroppen din har, om enn meeget irriterende! Lykke til, håper du snart kommer i gjenge igjen!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Det brune som kommer ut er antagelig blod som har vært inne i skjeden lenge. Gammelt blod blir brunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå