Abr@xas Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg går en del tur. En god stund nå så har mitt høyrebein begynt å krangle. Jeg kan gå på det en god stund, så gjør det vondt. Jeg bytta til bedre sko og kunne da gå mye lengre før det gjorde vondt igjen, men denne gangen er det rimelig intense smerter. Det eneste som fungerer er å ikke tråkke på det, men det fungerer jo ikke i hverdagen. Smerten sitter altså inni beinet, rett over ankelen, rett over ankelkulen (som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på i farten ) på innsiden av beinet. Når jeg trykker på det er det vondt. Jeg vet jeg må til legen, det bare passer fantastisk dårlig akkurat nå - har noen peiling på hva dette her kan være ? Det bør vel nevnes at jeg nok er noe plattfot og ikke bruker oppbygde sko (det plager meg ikke ellers) - kan dette ha noe med saken å gjøre - det er kun høyrebeinet som ikke vil mer... Endret 9. juni 2006 av Abr@xas
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Beinhinnebetennelse?? Høres ut som det, jeg har hatt det et par ganger etter for mye løping. Ta det med ro noen dager så tenker jeg det bedrer seg, driv evt alternativ trening imens, som f.eks sykling, styrketrening, svømming. Aktiviteter du ikke belaster beinet.
Abr@xas Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2006 Beinet er bedre når jeg ikke trår på det på et par dager - og nå har jeg gått til innkjøp av rådyre, oppbygde sko, så da får vi håpe det løser seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå